Primul concurs găzduit de mine

Articolul acesta, scris pentru proba nr.21 din SuperBlog 2013 este o adevărată provocare pentru mine. Veți afla în cele ce urmează și care este motivul.

Cu ajutorul sponsorului probei de astăzi, LuxuryGift.ro , îmi voi împlini o dorință mai veche pe care nu știu dacă aș fi putut s-o ating ca blogger nu foarte comercial.Este vorba despre un concurs creat special pentru voi, dragii mei cititori pe care vreau să vă răsplătesc pentru faptul că aveți răbdarea să parcurgeți articolele mele .

Premiul pus în joc la acest concurs este un voucher de reducere de 50% pentru produse din gama butoni și bijuterii de fantezie de pe site-ul sponsorului mai sus menționat. Am urmărit videoclipul pe care l-am inserat mai jos și mi-am dat seama că în aproximativ o lună, febra cadourilor va cuprinde o mare parte dintre noi toți, iar cei mai mulți vor fi în pană de idei.

De aceea m-am gândit să vă provoc să-mi povestiți pe scurt cum procedați voi atunci când aveți de făcut un cadou. Voiam inițial să vă rog să răspundeți la o serie de întrebări pe această temă, dar mi-am dat seama că așa vă îngrădeam posibilitatea de exprimare și creativitatea în ordonarea ideilor, așa că aveți libertate deplină.

Ce ziceți? V-ar sta bine să împărtășiți cu ceilalți modul în care vă comportați atunci când dăruiți? Să-i ajutați pe alții prin experiența voastră și în același timp să aveți șansa de a câștiga un voucher pentru a vă cumpăra butoni, bijuterii simple sau bijuterii cu cristale la preț redus?

Aștept cu nerăbdare răspunsurile voastre pentru că mi-ar plăcea să aflu cu cât timp înainte vă pregătiți pentru un astfel de gest, dacă plănuiți în amănunt sau dacă în general sunteți pe fugă, dacă preferați obiectele simbolice sau pe cele de care știți că are nevoie „cadorisitul”, cum procedați când nu aveți nici măcar o idee de cadou, dacă vă place să-l împachetați și să-l împopoțonați, dacă însoțiți cadourile de o felicitare în care să exprimați în scris ce simțiți pentru acea persoană, etc.  luxury

Răspunsurile se fac prin comentarii la această postare până pe data de 21 noiembrie. Dintre acestea, în ziua următoare, adică pe 22 noiembrie voi alege pe cel care va fi mai convingător, detaliat și interesant. Multă baftă!

P.S. Aș fi foarte curioasă câți dintre voi au oferit un cadou fără să fie mânați de vreo ocazie anume, ci doar de sentimentele față de o persoană și de plăcerea de a-i savura surprinderea.

LATER   UPDATE:

Concursul s-a terminat în urmă cu o oră. castigatorMulțumesc tuturora pentru participare și felicitări! Comentariile au fost cu adevărat savuroase și mult mai bogate decât m-aș fi așteptat, ceea ce denotă interesul vostru. Din păcate, nu poate exista decât un singur câștigător și tot din păcate eu trebuia să decid. Dar cum mi-a fost greu să departajez răspunsurile și să fiu obiectivă, am apelat la random.org  pentru a-mi ușura sarcina.

După cum se poate vedea și în imagine, a fost ales comentariul cu nr.7 din totalul de 9. Așadar, Escu, vei fi contactat(ă) pe adresa de mail cu care te-ai înregistrat și vei primi voucherul electronic împreună cu restul detaliilor pentru comandă. Felicitări!

9 thoughts on “Primul concurs găzduit de mine

  1. Sarbatorile de apropie, ne pregatim de nebunia cumparaturilor. Este o placere sa faci cadouri si surprize celor dragi. Este o mica bucurie a vietii care vine odata cu zambetul celor care se bucura de acele lucruri, mai mult sau mai putin marunte, pe care le primesc.
    Eu personal nu las pe ultimul moment alegerea unui cadou. Pentru mine acest lucru reprezinta o intreaga arta. Nu e nici macar inceput de decembrie, insa deja am in cap traseul pe care il voi parcurge, cateva locuri “marcate” unde am ochit ceva dragut; bugetul este cel iti joaca feste din cand in cand 🙂 dar mai putin conteaza asta acum.
    A face un cadou, pentru mine este ceva mai mult decat obiectul in sine. Vreau, si de cele mai multe ori reusesc, sa impachetez odata cu el intr-o cutiuta cu funda rosie (rosu sa te pupe Mosu’), o parte din mine, un gand bun, un zambet pe care trebuie sa-l vad mai apoi pe chipul celor care primesc cadourile. Sa aleg cadouri este o veselie, insa sa-i vad pe cei dragi fericiti aduce si mai multa bucurie pe chipul si in sufletul meu! Asadar, sa avem parte de cele mai frumoase si speciale momente, pline de surprize, alaturi de cei dragi!!!

  2. Cum aleg eu cadouri… depinde de ce îi place omului, de ce îl definește, de ce l-ar putea încânta. Hm, o să povestesc despre ultimul cadou făcut. Am la redacție un coleg nebun, amuzant și pasionat de meta-umor. Într-o seară l-am suprins când se uita la Banciu complet absorbit, ignorându-și atribuțiile de jurnalist. Așa ca de ziua lui i-am luat o pernă cu un imprimeu potrivit. Chipul lui Banciu și multe inimioare.

  3. De regula, atunci cand vreau sa-i fac un cadou unei persoane ii pun intrebari pe ocolite despre ce si-ar dori sa primeasca de ziua lui/ei. Au fost situatii in care persoana in cauza a spus ea ce si-ar dori sa aibe, fara sa fac eu prea multe sapaturi. Atunci cand este vorba despre o persoana foarte apropiata, imi place sa-i las niste randulete ,,aruncate” intr-o felicitare sau pur si simplu pe o bugata de hartie.

  4. Cand daruiesc un cadou….o fac din suflet si cu tot sufletul. Zambetul de pe fata celui care il primeste imi aduce o stare de bine si o implinire sufleteasca inexplicabila. In primul rand, pentru alegerea unui cadou, gandesc ce preferinte are persoana respectiva, sa spunem ca acesta e punctul de plecare, nu exclud nici varianta …..”probabil ca este si o necesitate”. Cadoul, surpriza, bucuria, in conceptia mea este definita dupa modul in care este persoana ce il primeste este surprinsa, incantata….atunci stiu ca am facut alegerea potrivita. ”Frumosul” nu il cunoastem… doar il recunoastem.

  5. In cele mai multe cazuri cadourile sunt oferite cu o anumita ocazie. Fiecare dintre noi se straduieste sa personalizeze in fel si chip cadoul ce urmeaza a fi oferit. Personal, apreciez aceste …eforturi in a-l personaliza, fie ele cat de mici, fie doar prin ambalare lui, prin adaugarea unei funde sau printr-un mesaj scris pe hartie si atasat pachetului.
    Rare sunt perioadele cand cineva ofera un cadou asa…pur si simplu, dar si atunci cand se intampla consider ca bucuria celui care il primeste este nespus de mare.
    In aceste cazuri, cand sunt oferite cadouri fara o anumita ocazie, le includ si pe cele ‘’nemateriale’’ si aici ma refer la un aparent simplu apel telefonic dat unei persone dragi intrun moment oarecare al zilei, in care intrebi pur si simplu cum se simte, starneste mai multa bucurie decat oricare alt cadou.
    Au fost momente cand am oferit cadouri si fara nicio ocazie si va marturisesc ca bucuria si fericirea celui care a primit a fost fantastic de mare.
    Asadar, sa nu asteptam un prilej anume pentru a oferi un cadou persoanelor dragi noua !

  6. Urasc sa fac cadouri.
    E un proces complex in care iti dai seama ca nu ai fost suficient de atent, de receptiv, de empatic. E momentul in care realizezi ca poate nu te-ai oferit in masura in care credeai ca ai facut-o.
    Dar pe masura ce-ti oferi prezumtia de nevinovatie si sapi adanc in amintiri si momente, ajungi sa faci o retrospectiva delicioasa plina de continut si clipe dragi.
    Si ceea ce ar trebui sa fie un proces costisitor si solicitant, devine un album in care rememorezi fiecare zambet, fiecare privire plina de admiratie, fiecare˝vaaai,ce frumos e!˝
    Si atunci realizezi ca de fapt iubesti sa faci cadouri nu doar pentru imbratisarea de dupa, ci mai ales pentru retrospectiva de dinainte.

  7. Gesturile mici provoaca emotiile cele mai mari, se spune. Eu merg pe ideea ca un cadou trebuie sa vina din inima, sa fie simbolic, nu sa fie neaparat aparatul de cafea de care aveai nevoie, pentru ca s-a stricat cel vechi. Atunci cand aleg cadourile pentru cei dragi, am grija sa analizez inainte personalitatea fiecaruia si ce reprezinta pentru mine, in general caut un cadou care sa ramana o amintire frumoasa, sa-i aduca zambetul pe buze persoanei dragi. Nu ai nevoie de o zi anume sa faci un dar, asa cum nu ai nevoie de o zi anume pe an, sa le spui persoanelor dragi ca le iubesti. 🙂 Nu cred ca te poti afla in situatia in care “nu ai idei”, in ceea ce priveste cadoul. Eu am prea multe idei, mi-e greu sa ma decid pe care sa o aleg cand vine vorba de persoanele dragi(si in general le combin. :)) ) Din punctul meu de vedere, cadoul trebuie sa fie simbolic, sa fie si amuzant, sa aiba un pic din toate. Si, clar, felicitarea nu poate sa lipseasca, e elementul esential. Lucrurile se deterioreaza in timp, in schimb, cuvintele raman acolo. 🙂

  8. Este o decizie grea, probabil una din cele mai grele : Cand caut un cadou ma gandesc in principal la ceva ce acea persoana isi doreste, cred ca asta e satisfactia cea mai mare pe care o poate aduce daruirea unui cadou, sa vezi acel zambet plin de fericire si surprindere. Dar cateodata cand esti in lipsa de inspiratie, asa cum mi s-a intamplat de multe ori am ales sa fac un cadou cat mai idiot posibil, sa nu aiba nicio relevanta, dar care sa buseasca rasete in hohote, gen o capcana de soareci, un polonic , pastile de tantari.. in decembrie, etc. In felul acesta o sa stiu ca de fiecare data cand o sa le vada o sa-si aduca aminte de cum am intrat pe usa cu o punga de “cadouri” plina cu.. tampenii :))

  9. Eu vin cu o abordare mai practica, imi place sa ofer un cadou pe care persoana vizata si-l doreste, are nevoie de el si am certitudinea ca il va face fericit.Il daruiesc din toata inima si satisfactia e pe masura.Si ca sa intensific sentimentul il ofer pe neasteptate.
    Combinatie experimentata, garantata si omologata 🙂

Leave a comment