Cadou simbolic

Articol scris pentru proba nr.26 din SuperBlog 2013.

„Toată lumea știe  că deși anii trec și își pun amprenta pe fizicul meu, sufletul a rămas blocat tot la vârsta copilăriei. Motiv pentru care păstrez încă acea bucurie și acel entuziasm de a face cadouri, de a dărui fără o ocazie anume, ci doar  pentru a mă bucura de surprinderea persoanelor dragi. Îmi place să trăiesc împreună cu acea persoană emoțiile momentului și să le păstrez în suflet ca pe una dintre cele mai de preț amintiri.

Iar astăzi vreau să adaug în acel folder din creierașul meu încă o amintire cu tine. Nu te uita în calendar și nu încerca să te gândești dacă era vreo dată aniversară pe care tu ai ratat-o! Știi mai bine decât oricine că n-am nevoie de calendar ca să-ți fac o bucurie și să-ți alung chiar și pentru câteva minute gândurile negre ce au cam pus stăpânire pe tine în ultima vreme. Nu-mi place să te văd îngândurat și cu atât mai puțin copleșit de idei urâte și temeri.  Nu așa ești tu! Te-am privit și te-am ascultat luni de-a rândul cum ai visat să faci acel lucru, te-am sprijinit cu ce am putut și am încercat să nu fiu tocmai eu cea care te dezamăgește. Nu știu cât de mult mi-a reușit, dar încă nu m-am dat bătută (gest pe care ar trebui să-l faci și tu) și n-am să mă dau vreodată. Nu-ți promit că drumul va fi unul lin, nici că lucrurile vor decurge conform planurilor pe care ți le-ai făcut. Pot doar să-ți spun fără vreo urmă de îndoială că voi fi în continuare aici pentru tine, să-mi împărtășești fiecare bucurie ce știu sigur că va veni, dar și să-ți ridic bărbia și să-ți șterg lacrimile atunci când vei simți că ești pe punctul de a ceda.

Pentru momentele în care vei simți totuși nevoia să fii doar cu tine însuți în căutarea unor răspunsuri, vreau să păstrezi acest cadou simbolic și să recitești mesajul. Sunt convinsă că în cele din urmă vei reuși să îndepărtezi orice fel de dubiu ar apărea și vei realiza că visul tău și împlinirea pe care o cauți sunt mai presus de orice. Ești o persoană puternică și sunt sigură că nu vei face cale întoarsă indiferent cât de greu va fi. Mulți vor încerca să-ți pună piedici, să te convingă că nu ești omul potrivit pentru ce vrei să faci și poate chiar te vor sabota, dar nu vor reuși să-și atingă scopul atâta timp cât tu nu le vei permite. Nu există dușmani mai mari decât cei pe care tu îi creezi și  cărora le dai ocazia să te domine, adică temerile tale!

Concentrează-te pe ceea ce ai de făcut pentru a reuși, nu pe ce nu trebuie să faci pentru a nu da greș, pentru că <<Un singur lucru face un vis imposibil: frica de eșec.>>

Ai grijă de tine, dragule!

M.

Am împăturit hârtia și am strecurat bilețelul împreună cu micul cadou de la LuxuryGifts.ro, în valiza lui ce aștepta cuminte pe hol să-l însoțească pe noul drum. Eram sigură că se va bucura când îl va descoperi mai mult decât ar fi făcut-o într-o discuție obișnuită, lucru ce m-a încântat enorm.

One thought on “Cadou simbolic

Leave a Reply

