Dragă Moșule

Articol scris pentru proba nr.25 din SuperBlog 2013.

Dragă Moșule,

Prietenul meu drag, îmi era așa de dor să-ți scriu! Mi se pare insuficientă o singură scrisoare pe an pentru a-ți povesti  ce mi s-a mai întâmplat și cum mă simt. Cred că ar trebui să-ți scriu mai des, dar știu că abia ai timp să o citești pe aceasta și nu aș vrea să-ți creez probleme cu doamna Crăciun, care știu că este destul de geloasă.

Revenind la ale noastre, vreau să-ți mulțumesc pentru dublul cadou de anul trecut, pentru că știu că ai avut o contribuție și la  acea zăpadă apărută din senin în seara de Ajun. Dar sunt convinsă că ai primit încă de atunci gândurile mele de mulțumire, chiar dacă te afli ascuns într-un cotlon, undeva departe. Cred că a fost cel mai frumos dar pe care îl puteam primi, pentru că pe lângă pătura de nea ce s-a așternut și de care ne-am bucurat pe schiuri și pe sanie în ziua următoare, mai tare m-a copleșit emoția atmosferei din acea seară. Eram în familie, adică în cea mai plăcută companie pe care aș fi putut-o avea și m-am întors preț de câteva ore cu gândul în copilăria după care tânjesc groaznic de tare. Dacă nu ar fi venit acea zăpadă neprevăzută, fiecare ar fi plecat acasă după cină, dar astfel au fost nevoiți să rămână. Și s-a dovedit a fi cea mai bună decizie. Ba chiar am pus-o pe mama să ne citească  din cartea  Crăciunul în cele mai frumoase povestiri”  în timp ce savuram o câte o felie de cozonac proaspăt făcut în casă și o cană de vin fiert cu scorțișoară (nu te gândi că și în copilărie beam vin fiert, știi că nu era așa, dar trebuia să fie și un touch de maturitate). A citit ceva de Charles Dickens pentru că era favoritul tuturor și trebuia să ne facă pe plac.

Pentru Crăciunul ce va veni, nu știu ce să-ți cer pentru că simt că orice ți-aș cere ar fi prea mult. De ce? Fiindcă întotdeauna mi-ai oferit multe altele pe lângă ce mi-am dorit și cred că ți-am rămas chiar datoare. Așa că o să las la alegerea ta soarta sărbătorilor ce vor veni. Am încredere în tine!

Sper că și tu ești cel puțin la fel de mulțumit și fericit așa cum sunt eu și că vei lăsa câte puțin din aceste sentimente în fiecare cadou pe care îl vei face în noaptea de Ajun. Dacă ai totuși nevoie de ceva, nu ezita să-mi dai un semn. Mi-ar plăcea să am măcar o dată ocazia să te răsplătesc într-un fel.

Salutări doamnei Crăciun și celorlalte vietăți! Aveți grijă de voi pentru că numai așa veți putea avea grijă și de noi!

Te îmbrățișez cu drag.

P.S. Poate într-o zi o să mă înveți și pe mine să aleg cadourile potrivite, căci se pare că nu prea am talent.

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Leave a Reply

