Cine n-are Bosch, să-și cumpere!

Articol scris pentru proba nr.23 din SuperBlog 2013.

Am alergat zilele trecute preț de câteva ore bune prin mall în căutarea unei ținute potrivite pentru interviul important la care aveam să mă prezint joi și eram foarte mulțumită de alegerile mele. Tot chinul acesta a trebuit să-l îndur pentru că nu aveam în garderobă haine office. Ce să fac dacă nu e tocmai stilul meu? Până acum reușisem să mă descurc și să îmbin diferite articole vestimentare, dar de data aceasta nu mai aveam scăpare, ocazia cerea o ținută office perfectă. Când am ajuns cu ele acasă, i le-am arătat mamei cu mare încântare și rugând-o pisicește să mi le pună la punct până joi dimineața cel târziu, pentru că ar fi fost chiar culmea să fi cheltuit atâția bani pe niște haine de calitate, dar să le îmbrac necălcate.

Lăsând problema mai sus menționată pe umerii mamei pentru că o consideram experta și deci cea mai indicată persoană s-o rezolve, eu mi-am văzut de treburile mele. Și uite așa, în dimineața cu pricina m-am trezit cu noaptea în cap pentru că oricum nu putusem să dorm prea bine din cauza emoțiilor și stresului și m-am repezit să mă îmbrac. Moment în care am crezut că leșin: cămașa era jalnică, fusta avea zeci de pliuri neprevăzute în manualul de utilizare, iar sacoul  părea să aibă mâneci sub formă de evantai.  Am vrut să o sun pe mama s-o întreb ce s-a întâmplat și cum de a uitat să-mi calce hainele, dar când să pun mâna pe telefon mi-am înghițit cuvintele. Săraca mama le călcase la dungă și mi le lăsase la vedere pe scaunul de lângă birou (ca metodă de precauție să nu cumva să uit să pun pe mine vreun articol), dar… scumpa mea pisică a găsit materialul cald fiind de la fierul de călcat  și a considerat că e cel mai bun culcuș pe care l-ar fi putut avea.

Bineînțeles că n-am avut obraz s-o sun pe mama, așa că mi-am luat inima în dinți și m-am îndreptat spre masa de călcat pentru a mă apuca de treabă. Mi-am aranjat electrocasnicele achiziționate de aiciam numărat până la 5, după care am respirat adânc și am pus cămașa pe masa de călcat Bosch. Nu era prima dată când făceam asta, aveam ceva habar cum s-o așez și s-o presez, însă mai aveam mult până la a mă considera stăpână pe o asemenea activitate, iar ocazia nu știu dacă era cea mai indicată pentru antrenamente. Din fericire, cele două mâini stângi din dotare erau ajutate sistemul de încălzire ce previne condensul pe suprafața mesei, de extracție și suflare a aburului pe care îl avea masa de călcat. Astfel, aburul abundent pe care eu îl dădeam țesăturii era moderat, fiind îndepărtat excesul pentru o călcare ideală. mcsa0050013

La cămașă m-am descurcat până la urmă, la fel și la fustă, dar când am ajuns la sacou am intrat în panică. Țesătura era una extrem de delicată și credeam că nu aveam să-i fac față, dar perna de aer pe care masa de călcat o  formează special pentru a te ajuta în cazul acestor haine m-a salvat.

La final, am fost uimită să constat că mă mișcasem chiar foarte repede și rezultatul întrecuse cu mult așteptările mele. Eram însă conștientă că meritele mele erau destul de reduse și că probabil dacă aș fi avut un fier de călcat și o masă de călcat obișnuite, fără funcții speciale, nu m-aș fi descurcat să scot o ținută „la dungă” nici dacă stăteam acolo trei zile.  Când m-am privit în oglindă, am realizat că a par mai convingătoare decât în blue jeans și tricou și că dacă m-aș fi dat bătută cu doar câteva zeci de minute în urmă, aș fi făcut cea mai mare greșeală. Dar nu pentru că n-aș fi reușit să-l conving pe angajator ci pentru că n-aș fi reușit să mă conving pe mine însămi că sunt persoana potrivită pentru un job important!

sursă foto:www.super-blog.eu

Leave a Reply

