Să promovăm…

Sâmbătă 10 decembrie, am luat parte la Gala Superblog, unde am întâlnit oamenii din  spatele unor bloguri superbe pe care le-am citit cu drag și pe cei din spatele notelor pe care le-am așteptat cu sufletul la gură săptămâni de-a rândul. A fost un eveniment foarte drăguț, bine organizat, cu o atmosferă caldă și prietenească, în cadrul căruia m-am simțit foarte bine. Și pentru că laitmotivul evenimentului a fost dorul pe care o să i-l ducem concursului, cei de la SwisPlan Biz s-au gândit să ne mai ofere o bucurie. Astfel s-a lansat provocarea de a veni cu 5 propuneri de companii care să fie promovate în viitor în blogosferă și despre care să scriem cu plăcere anul viitor în SuperBlog.

Într-o ordine aleatorie propunerile sunt:

1. Diverta – este unul din magazinele în care intru de fiecare dată cu emoție și plăcere și despre care cu siguranță aș scrie oricând.  Diversitatea de produse de calitate cred că ar incita imaginația oricui pentru un articol care să încânte cititorul și să-l provoace măcar la o vizită.

2. aoro.ro – recunosc, parfumurile sunt un fel de guilty pleasure pentru mine, cred că mi-aș cumpăra câte unul în fiecare zi, dacă bugetul mi-ar permite. Astfel de produse cred că sunt ușor de promovat atât de o bloggeriță cât și de un blogger, iar cititorii s-ar arăta interesați  de promoțiile existente pe site.

3. paralela 45 – o agenție de turism cu multe oferte interesante și la prețuri rezonabile care cred că ar stârni curiozitatea cititorilor (eu fiind prima). Vacanțele se plănuiesc din timp și de aceea consider că o campanie de promovare în blogosferă ar funcționa pe sistemul win-win.

4. Vodafone (sau altă companie de telefonie, nu am preferințe) – știu, multă lume o să bombăne reproșându-mi că sunt sătui de companiile de telefonie mobilă, dar această propunere vine datorită unei întâmplări petrecute recent, când am aflat despre o ofertă mai avantajoasă decât ceea ce aveam eu la momentul respectiv (pe care n-o văzusem în multitudinea de spoturi tv) din povestirea unui blogger. Cred că sunt foarte multe persoane care nu butonează tv-ul toată ziua sau nu stau să citească panourile publicitare, care s-ar bucura să afle noile oferte prin intermediul blogosferei.

5. Starbucks – dacă vrei să savurezi cafeaua, nu doar să o bei pe post de energizant, n-ar trebui să ratezi această cafenea. Eu aș scrie cu mare drag despre produsele lor pentru că mi se pare că imaginația poate fi serios pusă la încercare și ar ieși un advertorial de calitate. De asemenea, cred că cititorii ar fi pofti la deliciile prezentate și ar fi determinați să facă o vizită cât mai repede.

Acestea fiind spuse, sper ca în SuperBlog 2012 să am plăcerea de a vedea măcar una dintre aceste companii în rândul sponsorilor.

11 thoughts on “Să promovăm…

  1. @Nora Eu am cumparat de la aoro.ro doua parfumuri pana acum, un Chopard Wish pentru mine si un bvlgari parca pentru prietenul meu. pana acum amandoi suntem multumiti. din cate mi-aduc aminte preturile erau mai mici decat in duty-free

Leave a comment