V-am zis eu!

Una din plăcerile maxime pe care mi le permit, este aceea de a spune „Ți-am zis eu!”. De fapt, foarte puține lucruri îmi oferă o satisfacție atât de mare. Recunosc, îmi place să am dreptate și să mi se accepte gândirea bună pe care o am în anumite situații critice (unul din marile mele defecte,bănuiesc).

Vara trecută, cam pe la sfârșitul lui august, îl auzeam pe bunicul spunând că gata, s-a terminat cu vara, în maxim 2 zile „își intră toamna în drepturi”, frază la care nu mă puteam abține să nu dau replică. M-am chinuit 3 săptămâni să-l conving că toamna începe de la echinocțiul de toamnă (că doar de-aia i se și zice așa), nu de la 1 septembrie. Afară erau în jur de 30 de grade, dar el încă refuza să accepte că este vară, ori pentru că îi era prea greu să înțeleagă conceptul, ori pentru că pur și simplu nu voia să recunoască faptul că aveam dreptate. Eu mizez pe a doua variantă.

Trecând de echinocțiul de toamnă (dată de la care vremea chiar a început să arate a toamnă), au început discuțiile despre iarnă. Aici nu mai e vorba de bunicul ci de magnifica lege care ne bagă anvelope de iarnă pe gât începând cu 1 noiembrie. Atunci aveam câteva îndoieli că iarna ar începe aproape de 21 decembrie, dar tot mi se părea o prostie obligativitatea respectivă. Acum 2 zile a fost solstițiul de iarnă, temperaturile au început să arate a sezon rece și a apărut și prima zăpadă.

Deci…  V-am zis eu! 😀

2 thoughts on “V-am zis eu!

  1. 🙂 Plăcerea asta o cam am și eu. Câteodată chiar și dacă știu că nu am dreptate găsesc eu niște argumente doar ca să pot zice “I told you so!”.

Leave a Reply

