Killer Queen

Articol scris pentru proba nr.17 din SuperBlog 2013.

„Curtenilor,

Majestatea sa, Killer Queen Katy Perry, are neplăcuta obligație de a-și alege cât mai curând un nefericit individ pe care să-l țină alături pe post de însoțitor de regină (așa-numitul rege). Și cum din păcate nu și-l poate crea singură din vreun material după bunul plac, aceasta va trebui să-l găsească printre voi.

Cei interesați sau nu, interesanți sau mai puțin interesanți se vor prezenta mâine, în ziua a 7-a a lunii a 7-a, la curtea regală, ghișeul numărul 7.

Încumetați-vă și veți afla rezultatul!”

Cam așa suna anunțul din afișul pe care însăși regina poruncise a fi răspândit prin tot regatul, sătulă fiind de insistențele diverșilor bărbați de rang înalt de a o lua de soață. Aceasta ajunsese la concluzia că va fi mai ușor să aleagă ea pe cineva care să-i servească drept marionetă decât invers.

– Majestate, au sosit!

– Sunt mulți?

– Păi.. să vedeți..

– Ce să văd J. că nu am cum să văd! Spune-mi, câte mii de supuși au venit?

– 5 ,  Majestate.

– 5000? Știam eu că oamenii mei mă iubesc și că de fapt revoltele sunt doar o invenție de-a voastră.

– Nu.. nu mii.

– Eee..  sunt în regulă și 500 acum. Doar nu aveau să vină toți bărbații.

– Nici sute, Majestate.

– Mai bine! Din 50 aleg și mai ușor.

– Vă va fi chiar mai facil Regina mea, au venit doar 5.

– 5 ? Pur și simplu 5? Câte degete am la o mână?

– Cam da.

– Cum îndrăznesc să-mi facă așa ceva? Ei cred că-și pot bate joc de Regina lor? Vor cunoaște puterea pe care au avut tupeul să o renege! Să mergem.

Când am ajuns în fața celor 5 nefericiți, simțeam cum regina abia se abținea să nu-i trimită pe toți la ghilotină pentru că știa că-și va face rău singură dacă scapă de ei. Așa că fără vreo altă introducere a început să-i informeze despre ce era vorba.

– Să nu credeți că dacă sunteți așa puțini vă va fi mai ușor. Dimpotrivă! Veți avea de trecut printr-o serie de probe, iar prima dintre ele va începe imediat ce voi termina de vorbit. Veți pleca într-o călătorie periculoasă, într-un ținut îndepărtat, fără hartă și fără să folosiți GPS-ul. De acolo va trebui să-mi aduceți acele fructe de pădure pe care nimeni nu le-a gustat vreodată, cele de care toată lumea vorbește fără să le fi văzut măcar. Aveți 7 zile la dispoziție. Plecați!

După ce termenul acordat a expirat, din cei 5 doar 4 se întorseseră. Părea că natura avusese contribuția ei la procesul de selecție. Trei dintre ei aduseseră niște fructe, dar nu erau deloc ce ceruse Killer Queen, iar celălalt venise cu mâna goală.

– Ai noroc că unul dintre voi a pierit în timpul probei, căci altfel nu mai erai acum aici, i-a spus regina. Pentru a doua probă, veți primi fiecare câte o floare Celosia și veți avea ca sarcină să o faceți să fie specială până mâine la ora apusului. Plecați, să nu vă mai văd!

A doua zi s-au prezentat la castel doar 3 pretendenți, semn că bărbaților li se cam luase de pretențiile reginei. Doi dintre ei i-au adus câte un buchet de flori în care au inclus Celosia. Al treilea venise iarăși fără nimic.

– Individule! Încep să cred că tu ești în spatele dispariției câte unuia dintre voi după fiecare probă, ceea ce… recunosc că-mi stârnește interesul și mă face să-ți mai acord o șansă. Vreau să văd până unde ești dispus să mergi. Proba a treia e mai simplă decât pare. Vreau să-mi aduceți esență de praline. Nu mă interesează de unde și cum. O vreau pe cea mai bună! Dar atenție, o vreau până mâine dimineață la răsăritul soarelui!

Era aproape imposibil să facă rost de esență de praline într-un timp atât de scurt, chiar eu insistasem să le prelungească termenul limită, dar nu fusese cu putință.

La răsăritul soarelui, Killer Queen era pe terasa castelului, ceea ce era destul de ciudat pentru ea, care nu se trezea niciodată mai devreme de prânz. Îi privea consternată dar și foarte curioasă pe cei doi candidați ce se apropiau de ponton. Unul dintre ei avea o sticluță în mâini, dar culoarea tulbure trăda de la distanță faptul că era o esență contrafăcută. Cel de-al doilea își forța iarăși norocul și venea cu mâinile goale.

– Nu știu ce o să mă fac cu voi! Sunteți niște incapabili! Ar trebui să ordon chiar acum să vi se taie capetele și aș face-o dacă nu aș fi disperată. Profitorilor ce sunteți! Până mâine dimineață vreau să veniți cu o doză de Apă vie! Fără discuții! Dacă veți îndrăzni să eșuați, nu voi mai ezita și vă voi condamna la moarte!

Apa vie era o himeră, un vis după care alergaseră mulți suverani, dar fără succes. Era o capcană în care picaseră, pentru că doar cei fără de păcat o puteau bea și aveau să trăiască veșnic. Ceilalți mureau pe loc.

A doua zi, cei doi s-au prezentat în fața reginei. Primul i-a prezentat sticluța, dar când a fost invitat să guste primul din licoarea adusă a fugit mâncând pământul.

– Acum tu! Iarăși ai venit fără nimic? Îmi ușurezi decizia de a te trimite la ghilotină?

– Nu, regina mea! ? Iată, ți-am adus această licoare.

– Bea-o! Doar așa îmi poți demonstra că este cu adevărat apă vie!

– Nu este apă vie Queen! Este o licoare făcută de mine însumi. Am strâns de-a lungul celor trei probe ingredientele pe care ne-ai trimis să le aducem, fructe de pădure,Celosia și esența de praline și le-am combinat cu alte câteva ingrediente cum ar fi prunele negre, bergamotă, iasomie, lemn de mosc sau Patchouli. A rezultat acest lichid aromat pe care ți-l dăruiesc din toată inima.

– Dacă nu este apă vie, să i se taie…

– V-am spus deja Majestate că nu este și vă respect decizia de a-mi tăia capul, dar înainte, îndepliniți-mi o ultimă dorință și încercați să mirosiți această sticluță.

Recipientul era fermecător, de forma unui briliant cu un capac aurit, iar în el se afla un lichid sângeriu. Regina se lăsă înduplecată și de cum a coborât treptele pentru a mirosi acea licoare, i-am simțit schimbarea din voce și scânteia din privire.

– Majestate, am denumit acest parfum „Killer Queen”, în onoarea ta. Killer Queen este un parfum care creează dependenţă de la prima picătură, care captivează şi răsfaţă simţurile, reuşind să se facă remarcat de fiecare dată, așa cum o faci tu, regina mea!

– Tu ești… alesul! Cum te numești?

– Freddy… Mercury, Măria Ta!

– Freddy, ești un geniu și vei fi Killer King-ul meu!

Astfel, Freddy a intrat în istorie și continuă să fie pomenit și astăzi!

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Leave a Reply

