Când coșul nu te lasă

Articol scris pentru proba nr.15 din SuperBlog 2013.

Mi-aș fi dorit să pot face ceva, să găsesc o modalitate de a mă eschiva, dar din păcate nu aveam alternativă. Poate dacă ar fi fost vorba de o reuniune de familie nu mi-ar fi păsat mai deloc, până la urmă familia este datoare să te accepte așa cum ești, precum și tu o accepți în integralitatea ei. Cred că m-ar fi afectat mai puțin și dacă era vorba de o ieșire în oraș cu iubitul pentru că bănuiesc că m-ar fi înțeles dacă m-ar fi iubit într-adevăr. Ori aș fi contramandat întâlnirea pe motiv că mă simt rău sau vine bunica în vizită sau mai știu eu ce.

Însă în situația în care mă aflam nu aveam nici măcar o modalitate de scăpare. Umblam deja de vreo două luni și ceva după un job și nu reușisem să găsesc nimic, nici măcar la un interviu nu fusesem chemată. Ajunsesem să mă simt cel mai prost copil din curtea școlii după cum ziceam în copilărie. Acum se ivise ocazia și eram încrezătoare că o voi și fructifica. Însă imaginea pe care mi-a reflectat-o oglinda atunci când am ajuns în baie să mă aranjez pentru interviu, m-a descumpănit complet. Nu știu cum și nici de unde, dar peste noapte îmi apăruse un coș fix în vârful nasului. O umflătură mare și roșie pe nas nu era tocmai cea mai frumoasă carte de vizită, așa că am început să dau cu toate produsele cosmetice pe care le aveam, de la masca aceea cu argilă la fond de ten, corector și până la pudră extrem de compactă. Dar în ciuda tuturor eforturilor mele, continuam să arăt ca Rudolf în noaptea de Ajun.

Mă gândeam ce avea să creadă cel care se ocupa de interviu: „ia uite-o și pe neîngrijita asta, n-a avut și ea bani de un tratament împotriva acneei!”. Aș fi sunat să anunț că nu pot să ajung și să întreb dacă ar putea stabili altă dată, dar oare ce ar fi spus asta despre mine? Că sunt neserioasă, desigur. În concluzie, aveam două opțiuni, una mai penibilă și mai proastă decât cealaltă. Așa că mi-am luat inima în dinți și am plecat! Ajunsă acolo simțeam orice privire ca pe o săgeată și orice zâmbet ca pe o batjocură, deși este foarte posibil să nu fi fost așa. Când am intrat în biroul celui ce avea să mă intervieveze, tremuram de emoție și cred că eram toată roșie de jenă. N-am remarcat nimic special din partea lui, dar cu toate acestea nu mă puteam concentra total la răspunsuri pentru că mă tot gândeam la coșul meu ce apăruse ca ciuperca după ploaie.  Iar rezultatul se vedea cu fiecare întrebare pe care o parcurgeam, pentru că mă bâlbâiam și eram foarte nesigură.

După vreo 10-15 minute am ajuns la final, dar nu puteam să mă gândesc la impresia pe care o făcusem, probabil era una jalnică. I-am mulțumit pentru că m-a selectat, am dat mâna și m-am îndreptat spre ușă când am auzit ceva care m-a lăsat mască:

– Știi… tu ești o fată bună și se vede că ai cunoștințe și determinare, dar astăzi te-ai lăsat copleșită de coșul ăla. Ar trebui să încerci gama Gerovital Plant Stop Acnee de la FarmecSoția mea a reușit să scape de genul acesta de probleme datorită acelui tratament.

M-am întors să-i mulțumesc pentru sfat și am plecat în cea mai mare viteză. Fusese foarte penibil momentul, dar am realizat apoi că ar fi trebuit să-i apreciez mai mult sinceritatea. M-am oprit la prima farmacie pentru a-i urma sfatul, iar acolo am aflat că Gama Gerovital Plant Stop Acnee, special concepută pentru tenul cu imperfecţiuni, este primul pas către o piele sănătoasă şi un chip luminos. Cu o eficacitate antiacneică demonstrată clinic de 83%, produsele gamei Stop Acnee te scapă de acnee în doar 4 săptămâni.

Mâine o să aflu rezultatul interviului, iar dacă va fi să mă selecteze, cred că va fi încântat să vadă că în doar 2 zile coșmarul nasului meu dispăruse.

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Leave a Reply

