Ștampila unei legende

Articol scris pentru proba nr.9 din SuperBlog 2013.Logo-vectorial-stampile-online

Când ești tânăr te crezi capabil de multe acțiuni și gesturi poate chiar mai multe decât îți permit cu adevărat puterile. Cu toate astea, tocmai tinerețea te ajută de cele mai multe ori să-ți depășești limitele și să atingi țeluri înalte. Am realizat multe la viața mea și mi-am limitele aproape fără să-mi dau seama, iar acum când văd că nu mai am măcar puterea să fac semnul care m-a consacrat, simt că o iau razna.

Îmi amintesc că odată m-am luptat cu un tâlhar pe acoperișul trenului în mișcare fără vreo emoție și asta după ce galopasem în urma trenului vreo 20 de mile. Era puternic și foarte șmecher și știa asta într-atât de bine încât era convins că mă va învinge. La fel de convins eram și eu, iar lupta a fost foarte strânsă și riscantă. Nici un alt adversar pe care îl întâlnisem nu mânuise spada așa de bine, iar faptul că el mă punea la încercare și mă făcea să transpir nu putea decât să mă entuziasmeze și mai tare. Din fericire el a obosit mai repede, mâna a început să-i tremure pe spadă, jocul de picioare a dispărut aproape complet, iar capacitatea de eschivă la fel. L-am răpus imediat după aceea și l-am însoțit în tren pentru a recupera ceea ce furase și a restitui păgubiților. Când am ajuns în vagonul cu pricina, l-am legat bine (deși nu mai era nevoie, oricum nu putea să se mai miște de oboseală), am luat sacul cu galbeni și am plecat, nu înainte însă de a-l saluta mișcându-mi puțin pălăria și a-i lăsa pe cămașă simbolul: Z.

Astăzi nu numai că nu mai sunt capabil să fac faptele acelea care m-au consacrat, dar nu mai pot nici să ofer lumii plăcerea de a vedea acel „Z” pe  care l-au respectat și adorat. E greu să te vezi că nu mai poți nici măcar să miști mâna și să lași în urmă semnătura marelui Zorro.stampile

Însă dezvoltarea pe care au adus-o anii aceștia compensează neputința mea. La ce mă refer? Păi dacă eu nu mai sunt capabil să mă semnez, cineva s-a ocupat să inventeze un înlocuitor și mulți alții îl comercializează astăzi. Și dacă multă lume folosește ștampile zi de zi, m-am gândit de ce nu aș putea s-o fac și eu. Așa că  am căutat ștampile online și am găsit ștampile Trodat ce puteau fi personalizate în orice mod. N-am ezitat și am comandat două: una cu un Z mare și o spadă și a doua cu numele întreg „Zorro”. Când le-am primit am fost entuziasmat precum un copil pentru că simțeam că sunt încă viu și-mi pot lăsa semnătura cu minim de efort pentru ca legenda să meargă mai departe.

sursă foto:    www.super-blog.eu

                      www.stampileonline.ro

Leave a Reply

