Super-seducție

Articol scris pentru proba nr.8 din SuperBlog 2013logo_COTY1

S-a zis cu faima mea de femeie cerebrală, foarte gânditoare și cel puțin la fel de reținută în a acționa! Îmi veneau în minte zeci de gânduri în timp ce răsuceam cheia în încuietoarea ușii, iar cele mai multe dintre ele mă determinau să deschid ușa lovindu-mi fruntea de ea în repetate rânduri. Mă încerca o stare foarte ciudată, de parțială amnezie, iar gândurile rele veneau tocmai din cauza faptului că nu mai știam de mine la propriu. Mi-am lăsat puloverul în cuier și am dat fuga la frigider, de unde am scos sticla de vin pentru situații de urgențe. Am desfăcut-o rapid, mi-am umplut paharul și m-am așezat pe canapeaua din sufragerie. Încercam să folosesc licoarea pentru a-mi relaxa mușchii și a-mi stimula neuronii să facă sinapse. Nu eram tocmai sigură de rezultat, dar altă idee nici că mai aveam. După primul pahar, a urmat al doilea și de abia după acela mintea mea s-a destins și a binevoit să-mi ofere flashback-urile pe care le căutam disperată.

Mi-am amintit că în urmă cu doar câteva ore avusesem prima întâlnire cu cel mai interesant bărbat pe care îl cunoscusem și mai mult ca sigur o dădusem în bară grav de tot (motiv pentru care și mintea mea se închisese și refuza să-și amintească șirul evenimentelor). Îl cunoscusem în urmă cu o săptămână la petrecerea unei prietene și mi-a atras atenția într-atât de tare încât m-am băgat singură în seamă cu el și l-am determinat să mă invite în oraș. Nu mi-a dat detalii despre unde se va desfășura întâlnirea sau cel puțin nu le-am reținut eu, așa că am presupus că vom merge la o terasă, în parc sau în vreunul dintre mall-urile din oraș. Așadar mi-am luat o bluză casual dar și puțin sexy, blugii mei preferați și un pulover, mi-am prins părul așa cum o fac în mod normal și am așteptat să vină să mă ia de acasă. Nu-i știam încă gusturile sau ce-l atrage la înfățișarea unei femei și am preferat să merg pe stilul meu obișnuit, fără extravaganțe pentru că așa am considerat  că voi merge la sigur.

Când am auzit soneria m-am panicat puțin pentru că nu-mi venea să cred că este real. Am deschis ușa și m-am blocat complet: aveam în față cea mai elegantă înfățișare. El venise în costum la dungă, dintr-un material scump, cu o cămașă impecabilă și cravată neagră subțire; adică arăta ca de revistă. Însă șocul avea să atingă punctul maxim când am văzut unde aveam să cinăm: la unul dintre cele mai luxoase și elegante  restaurante, unde nu călcasem în viața mea și bineînțeles că nu aveam habar ce să comand. Din fericire el era cu adevărat relaxat și a reușit să deschidă diverse discuții, dar faptul că vorbeam cu el nu mă oprea să nu mă gândesc că arăt ca o țărăncuță culeasă de pe stradă și îmbrăcată ieftin. Mă jenam față de el și în același timp mi-era teamă să nu-l fac de rușine și să-l determin să regrete că m-a invitat.

Mi-am cerut scuze câteva minute și am dat fuga la baie, unde mă abțineam să nu plâng și-mi reprimam gândurile de a fugi pe ușa din spate. Când am deschis geanta să caut un șervețel pentru a-mi șterge lacrimile sticluța parfumului meu Super Playboy a sclipit ademenitor. Mi-am amintit atunci că în amețeala în care mă găseam uitasem să mă parfumez. Am șters delicat lacrimile, după care am folosit parfumul dintr-o oarecare disperare. Speram ca acel mit conform căruia dacă nu te dai cu parfum, ținuta ta este incompletă, să fie adevărat și de nicăieri să prind niște super-puteri. Din clipa în care am simțit notele subtile de mandarin, îmbinate cu frezie și pasărea paradisului, chihlimbar și mosc am simțit cum mi se schimbă starea și încep să mă văd cu alți ochi. Mi-am desfăcut părul, am creat un machiaj discret și m-am întors încrezătoare în salon.Super_Playboy_Print_SP.indd

Mi-am mutat scaunul aproape de al lui și am început să am început să mă comport ca o femeie plină de seducție, să fac gesturi care să-i atragă atenția și să fiu altfel. Nu mi-a mai păsat că eram îmbrăcată inadecvat, că plânsesem sau că disperasem cu doar câteva minute înainte. În anumite momente nu m-am ferit să-mi plec capul pe umărul lui sau să mă prefac că din cauza muzicii nu aud ce spune pentru a-mi putea apropia urechea de gura lui. Sunt convinsă că lumea se uita la mine și mă critica, dar nu-mi mai păsa de nimic pentru că oricum mă făcusem de râs și înainte. Desertul l-am împărțit cu el, l-am servit cu mâna mea și am profitat de asta pentru a-i șterge ușor buzele îmbăiate în ciocolată. Nu-mi amintesc dacă l-am și sărutat, probabil că am făcut-o și pe-asta.

Flashbackul mi-a fost întrerupt de zgomotul telefonului ce mă anunța că am primit un mesaj. Era de la el: „Ești liberă sâmbătă seară? Aș vrea să ne revedem. M-am simțit foarte bine în seara aceasta și practic am fost vrăjit de personalitatea ta cameleonică. Încă nu m-am lămurit care dintre cele două femei ești cu adevărat (cea timidă și liniștită sau cea îndrăzneață și seducătoare) și aș dori să-mi dai șansa să te descopăr. P.S. Orice vei schimba la tine, parfumul mi-ar plăcea să-l resimt.

Eram uimită de impresia pe care și-o făcuse, nu mă așteptam ca acel fiasco prin care trecusem să-l cucerească. Cu siguranță a fost cea mai interesantă întâlnire pe care am avut-o vreodată!

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Leave a Reply

