Geanta noastră cea de toate zilele

Articol scris pentru proba nr.7 din SuperBlog 2013.

Când am început să-mi cultiv talentul la desen mi-am imaginat că voi călca pe urmele marilor pictori din secolele de glorie ale picturii și că voi avea propriile mele expoziții. Mă vedeam intrând în istoria picturii și-mi planificam o biografie impresionantă pentru a fi studiată mai târziu de cei ce aveau să vină din urmă.

După aproape 20 de ani mă găsesc făcând exact ce-mi place, dar total altceva decât ce-mi imaginam în copilărie. Lucrez pentru o firmă de genți, ca designer, adică dau tonul la tot ce se întâmplă în companie. Cum am ajuns aici? Printr-o întâmplare ciudată: în facultate, la un curs de artă contemporană, proful a venit cu o geantă foarte interesantă și ne-a prezentat evoluția genții de-a lungul timpului. Am fost pur și simplu fermecată de modul în care oamenii au găsit o sursă de inspirație încă  din vremurile vechi pentru a da naștere unui accesoriu ce creează dependență în zilele noastre. Am fost șocată să aflu că prima geantă a apărut încă din preistorie, pe vremea când oamenii foloseau o chestie făcută din piele de animal pentru a-și pune diverse lucruri printre care și hrana. Este adevărat că geanta așa cum o știm noi astăzi a apărut mult mai târziu, adică prin secolul al XIX-lea, dar până atunci evoluția genții a fost remarcabilă. Evul Mediu și-a pus amprenta foarte mult asupra eleganței ei, la fel ca și Renașterea. Plic_Summer_Heat_02_galben__albastru_verde_3

Nu știu dacă sunt la fel de inovativă precum cei de dinaintea mea, care au inventat mânerele sau care au creat compartimente pentru fiecare gadget sau nouă nevoie a femeilor, dar sunt bună.  Îmi place să creez genți colorate chiar și atunci când vine vorba de cele office pentru că  sunt de părere că viața este mult prea gri pentru a nu fi colorată măcar de lucrurile ce ne înconjoară, așa ca cele din magazinul reeija. De curând m-am gândit să găsesc o altă modalitate de a o purta și creionul m-a purtat spre un sistem care să o agațe de braț, de undeva mai sus de cot, pentru a nu mai avea mereu probleme cu ea când alunecă de pe umăr sau când îți amorțește brațul în cazul celor cu barete. Și cred că femeilor le-ar prinde bine și o geantă care să-și ajusteze volumul pentru a o putea adapta nevoilor lor fără a fi nevoie să cheltuie în plus.

Poate o să fac și o poșetă care să se poarte pe post de căciulă, ca să ne mai amuzăm puțin, haha!

Leave a Reply

