Week-end alpin la Vila Alpin

Articol scris pentru proba nr.6 din SuperBlog 2013.

Cât de greu poate fi să organizezi o mini-vacanță? Adică totuși nu cred că este chiar chirurgie pe cord deschis să deschizi un motor de căutare, să cauți destinația pe care ți-o dorești și să primești în doar câteva secunde o grămadă de variante. Și pe cât pare de ușor, pe atât de greu se pare că a fost pentru buna mea prietenă Andreea să găsească o soluție. Stabiliserăm ca în week-end să mergem undeva să ne relaxăm, așa ca fetele. Bine… să vă spun adevărul, voiam să ne desprindem puțin de agitația în care trăiam amândouă atât la job cât mai ales în viața personală. Da, amândouă ne-am despărțit de parteneri recent și nu eram tocmai în apele noastre. Și ce poate face mai bine psihicului decât un sfârșit de săptămână undeva departe?! Dar… din cauza faptului că ea uitase, nu-i fusese mintea la asta sau pur și simplu n-a știut cum să procedeze, mă găseam în ziua de vineri pe undeva pe la prânz fără vreo rezervare sau măcar o idee încotro s-o luăm.

Eram furioasă și mă abțineam cu greu să nu mă dezlănțui pentru că știam că dacă ar fi avut altă stare lucrurile nu ar fi fost așa.

– Te rog, iartă-mă! Nu știu ce a fost cu mine de n-am reușit să rezolv ce m-ai rugat. Știi că și eu îmi doream să mă recreez măcar 2 zile, dar nu știu unde mi-a fost capul. O să-mi notez undeva și săptămâna viitoare îți promit că fac rezervare încă de luni.

– Stai liniștită, nu ai nicio vină. Poate dacă și eu ți-aș fi reamintit… Rămâne pe săptămâna viitoare. Dacă o să supraviețuiesc.

Mi-am luat cafeaua și m-am așezat la birou încercând oarecum să mă calmez, dar normal că n-am avut succes. Așa că am deschis browser-ul și am început să caut măcar așa de consolare o variantă de week-end undeva.  Printre multele variante mi-au picat ochii pe weekend la Straja. Nu fusesem niciodată și auzisem multe lucruri interesante despre zona respectivă. Am dat click, am ajuns pe site-ul Vilei Alpin din Straja.

VilaAlpin-e1378830042166Descrierea de pe site, fotografiile, facilitățile și nu în ultimul rând prețurile mi-au atras atenția și în câteva minute mă găseam cu mâna pe telefon și întrebând de cazare în Straja. Când mi s-a spus că au o cameră dublă liberă pentru că un cuplu și-a anulat sejurul am crezut că visez și m-am blocat preț de o secundă. După ce m-am dezmeticit i-am spus persoanei de la celălalt capăt al firului că vreau să fac rezervare pentru următoarele 2 nopți. Când m-a întrebat dacă vin împreună cu iubitul am zâmbit ușor și i-am spus: „Nu… pe iubit l-am anulat de ceva vreme, vin cu o prietenă”.

Andreea nu m-a luat în serios până nu am ajuns la destinație, ea continua să creadă că glumesc și că vreau să-i fac vreo farsă pentru ce se întâmplase în dimineața aceea. Vila Alpin este situată în stațiunea Straja la 50 m de telescaun și are o poziție excelentă, fiind amplasată între cele două pârtii cu nocturnă, iar priveliștea spre munții Retezat este absolut superbă. Camera era una primitoare, cu o atmosferă caldă și mai ales cu o curățenie de invidiat. Ne-am desfăcut bagajele împachetate în grabă cu doar câteva ore înainte, apoi ne-am odihnit preț de o oră după drumul destul de dificil. Ademenite de mirosul îmbietor, am coborât la restaurant fix când se servea cina. Mâncarea tradițională a fost delicioasă. Atât de delicioase încât am uitat complet de dieta pe care ne chinuiam să o ținem și chiar am sunat-o pe mama să-i mărturisesc că am mâncat ceva bun așa cum îmi pregătea ea.

Pentru că am dormit ca niște îngerași, în dimineața următoare am fost fresh și foarte pregătite de aventură. Și pentru că zăpada încă nu ne onorase cu prezența am apelat la gazdele noastre pentru câteva activități. Noi am ales tiroliană și escaladă, dar mai aveam ca opțiuni rafting, paint ball și chiar activități speo. Experiența a fost foarte plăcută, ne-a golit mințile de orice fel de gânduri negative și ne-a solicitat mușchii la maximum făcându-ne să ardem multe calorii din cele pe care le consumaserăm la mesele tradiționale bogate de dinainte.

În ultima seară am făcut o scurtă plimbare și ne-am întors rapid în cameră din cauza febrei musculare pe care o căpătaserăm. Dar nu ne-am plictisit deloc datorită internetului wireless existent în toată pensiunea din Straja.  Înainte de plecare ne-am îmbrățișat gazdele mulțumindu-le pentru sejur, dar mai ales pentru promptitudinea de care au dat dovadă. Le-am făcut și câteva recomandări pentru diversificarea serviciilor și le-au primit foarte încântați promițând că vor ține cont de ele. Ce recomandări?  În primul rând o sală de masaj pentru destindere și pentru alungarea febrei musculare pe care orășenii ce fac puțină mișcare (așa cum ne-am dovedit noi) ar adora-o pur și simplu.  Iar pentru cei care nu-și găsesc curajul să încerce senzații extreme sau pentru zilele mohorâte în care nu poți savura exteriorul ar fi binevenită o sală de jocuri (biliard, bowling).VilaAlpinStraja_exterior

Luni dimineața ne-am întors la muncă și din prima clipă în care ne-am așezat la birou ne-am dat seama că timp de 2 zile și jumătate chiar am uitat de toate gândurile ce ne împovărau și ne-am relaxat cu adevărat.

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Leave a Reply

