Părul meu are Farmec!

Articol scris pentru proba nr.3 din SuperBlog 2013.

“Părul prost părăsește capul deștept” parcă așa se spunea odată. Sau… era invers, ”Părul deștept părăsește capul… mai puțin deștept? Deși cred că într-un final nu mai contează glumele pe care le auzi din partea prietenilor sau chiar a familiei atunci când vine vorba de căderea părului, pentru cel în cauză rămâne o dramă. Am trecut prin asta o lungă perioadă de timp și recunosc că la început m-am amuzat împreună cu ceilalți și făceam diverse glume macabre cum că cel mai probabil voi rămâne cheală în scurt timp. Mai târziu am devenit irascibilă și nu mai acceptam nici măcar să se aducă vorba despre asta. Mi-amintesc că o dată m-am supărat pe o prietenă pentru că nu s-a putut abține și mi-a trântit o glumă cum că semăn cu animalul ei de companie, adică năpârlesc în fiecare toamnă și primăvară pentru a-mi pregăti blănița pentru anotimpul rece, respectiv cald. N-am vorbit cu ea mai bine de două săptămâni, i-am ignorat apelurile insistente și probabil nu aș fi cedat nici atunci dacă nu mă trezeam cu ea în fața ușii. La câteva zile după ce am realizat ce prostie am putut să fac și cum am putut să reacționez pentru o simplă glumă care mai înainte mi-ar fi smuls cel puțin un zâmbet, mi-a fost rușine cu mine însămi. Și de aici a urmat depresia. Evitam să mai port părul desprins pentru că îmi umplea bluzele de fire și totuși nici  coafat nu-mi permiteam să-l am, pentru că produsele cosmetice agravau problema. În cele din urmă am ajuns să evit chiar și să ies în oraș, să mă izolez și adeseori chiar să bocesc în baie cu „mingea” de păr în mâini.

Am tot căutat soluții pentru a rezolva problema, am încercat tratamente scumpe, apoi naturiste (nici nu vreau să-mi amintesc ce am putut să-mi pun pe cap, căci mi se face inevitabil greață), însă fără vreun rezultat. Însă într-una din zile, camuflată cu o căciulă pe cap mă plimbam prin supermarket pe la raionul de cosmetice și am găsit gama de produse Gerovital Plant Tratament: Tratament anti-age pentru păr,Tratament Pro Color, Tratament sebum control, Tratament anticădere, Tratament intensiv de regenerare, Tratament intensiv antimătreață, Tratament pentru întreținere, Tratament permanent de protecție. Am ales bineînțeles, Tratamentul anticădere, am urmat instrucțiunile și mi-am văzut de viață mai departe. Nu mi-am pus mari speranțe și nu mi-am imaginat că mă voi trezi a doua zi dimineața cu o coamă precum leul din savană, pentru că eram trecută prin prea multe pentru a mai crede toate poveștile campaniilor de marketing. Și într-adevăr nu s-a întâmplat nimic după o zi, nici după două sau trei, însă după o săptămână spre marea mea mirare „mingea” se micșorase. La fel și după a doua săptămână. Inițial am crezut că mi se pare și că este doar efectul placebo, dar în timp m-am convins că tratamentul avea efectul scontat. Kitul anticădere păr-fiole are destinaţie precisă, rădăcina părului. Principiile active ale acestui kit sunt nişte biocomplexe de ultimă generaţie care încorporează stimuli esenţiali pentru stoparea căderii excesive a părului. Astfel, se „lucrează” pe două planuri, pe de o parte întărind rădăcina firelor existente şi revigorând activitatea la nivel celular, prelungind „viaţa” folicului pilos şi împiedicând atrofierea prematură a acestuia şi intrarea prea devreme a firului de păr în faza de cădere – Telogena. Explicația pare greu de înțeles și de crezut, dar nici nu cred că este atât de important să o înțelegi cât timp rezultatul se vede „cu ochiul liber”.GerovitalPlantTratament

Gama de produse Gerovital Plant de la Farmec nu te vrăjește doar cu explicațiile complexe, designul plăcut, ci te acaparează complet cu rezultatele pe care le are asupra podoabei ce ne  oferă feminitate și pe care noi femeile o iubim extrem de mult: PĂRUL.

sursă  foto:  www.super-blog.eu

Leave a Reply

