Săgeata argintie

Articol scris pentru proba nr.1 din SuperBlog 2013.

Când vine vorba de mașini, se știe clar că bărbații sunt experți, ba unii sunt chiar obsedați de cai putere, centimetri cubi, km/h, spoilere, jante  și mai știu eu ce alte caracteristici tehnice. Nu zic… contează să ai sub capotă piese puternice, cu cifre impresionante, dar cred că și în cazul mașinilor se întâmplă ca și în cazul oamenilor, adică doar profesioniștii și cei care au răbdare să se documenteze au șansa să descopere frumusețea interioară. Recunosc, eu ca femeie nu mă dau în vânt după cifre atunci când este vorba de o mașină mai ales pentru că nu mă pricep. Pentru mine primează cu totul alte caracteristici și este important să existe o atracție din primul moment; ceva comparabil cu acea sclipire care se spune că există când întâlnești sufletul pereche.

Nu știu dacă mi-am întâlnit sufletul pereche, dar mașina pereche am recunoscut-o din prima clipă în care am văzut-o. Alex, colegul meu de la job a venit ieri cu noua lui achiziție, o mașină superbă pe care nu-mi aminteam să o fi văzut pe străzi și care m-a lăsat fără cuvinte. O frumusețe argintie ce sclipea în lumina soarelui precum un colier bătut în diamante și care deși mă orbea nu-mi puteam dezlipi ochii de ea.

toyota-Corolla-2013-exterior-tme-002-a-prev_tcm420-1236704

Am comparat-o mai apoi cu o săgeată menită să ajungă la o țintă sigură și foarte înaltă, inspirată fiind de grila față cromată și în forma literei „V”. Cromat era și ornamentul proiectoarelor ceață și împreună cu  farurile halogen multireflector întregeau imaginea incredibil de luminoasă care din câte am înțeles mai apoi nu-mi captase doar mie atenția. Noua Toyota Corolla, căci despre ea este vorba, are un contur fluid și natural ce ar putea stârni invidia chiar și din partea unei femei cu o siluetă perfectă. Mi-am permis în cele din urmă să deschid portiera și să mă așez confortabil la volan. De fapt… confortabil cred că este puțin spus, iar instinctul nu mă înșelase: la interior arăta chiar mai bine decât la exterior. Liniile interioare erau cel puțin la fel de fluide și te îndemnau să le urmezi cu vârful degetelor la infinit.bord

– E superbă, ai gusturi la mașini!

– Da, este! Și… nu-mi vine să cred că vorbești cu mine. Știi… niciodată nu mi-ai zis mai mult decât „bună”.

– Da, dar este așa frumoasă!

– Și tu… ești.

– Și bănuiesc că este și fiabilă. Instinctul nu mă înșeală aproape niciodată. Ești un adevărat norocos!

– Sunt norocos, ai dreptate! Nu cred că aș fi reușit să vorbesc cu tine și să-ți atrag atenția în alt mod, ești total inabordabilă. Și dac-ai știi câte mașini am schimbat încercând asta!

Am zâmbit când am auzit o declarație atât de directă și cred că am și roșit deși nu vreau să recunosc că mă las impresionată așa ușor.

– Deci ai avut un scop precis, huh?

– Da, am ales o Toyota Corolla frumoasă cu un scop mai mult decât precis. Asta dacă „precis ” ar avea grad de comparație.

A fost interesant să descopăr un  om interesant și să accept o invitație la o cafea doar datorită unei mașini, dar sunt mândră că nu este vorba de orice mașină, ci de cea mai vândută mașină din toate timpurile, TOYOTA  COROLLA.

Leave a Reply

