Vacanță de vis sau vis de vacanță

Mă grăbeam să ajung la cafenea, iar traficul infernal pe care-l nimerisem mă exaspera până în măduva oaselor. Plănuisem să mă întâlnesc cu prietena mea cea mai bună la ora 18 și deja întârziasem jumătate de oră, ceea ce era groaznic din două motive: mai mult ca sigur ea se “urca deja pe pereți” de atâta așteptat; iar eu abia așteptam să-i povestesc ce visasem noaptea anterioară.

– Iartă-mă că am întârziat, dar se pare că de fiecare dată când eu mă grăbesc trebuie să fie traficul blocat pe undeva.

– Nu-i nimic, am supraviețuit.

– Hai să-ți povestesc ce-am visat, pentru că sunt convinsă că tu o să mă luminezi.

– Te ascult!

– Plecasem împreună din București, cu avionul Air nuștiucum și ajunsesem relativ repede la destinație, dar nu știu să-ți spun dacă pierdusem eu noțiunea timpului sau dacă locația era așa aproape. De la aeroport am ajuns într-un adevărat rai, hotelul era genial, cu niște camere uriașe și o piscină perfectă în care am vrut să mă arunc până când am dat cu ochii de mare. Am fost pur și simplu șocată de cum putea să arate peisajul ăla, nici nu pot să-ți explic. Relieful era ceva de vis, o îmbinare de mare, plajă și munte, cum vedeam noi prin diverse filme la care salivam.

– Și n-am făcut și noi o baie în marea aia frumoasă?

– Ehhh.. îți dai seama că după ce am lăsat bagajele ne-am schimbat direct în costumele de baie și ne-am aruncat în valuri.

– Ce sejur de plajă… Vreau! Mi-ai făcut o poftă de nu-ți imaginezi!DSC05990-300x225

– Nu te grăbi, că n-am terminat. Am stat vreo 2 zile la soare și noaptea în cluburi, dar apoi am început să cutreierăm zona în lung și-n lat. Nu-mi amintesc tot ce-am văzut și mă enervează treaba asta. Am reținut un palat forte frumos și cu un parc superb, de prin nu mai știu ce secol și tind să cred că am văzut pe undeva un “Mon”. Și-am vizitat apoi și vreo 2 muzee, ceva oriental și ceva bizantin și mormântul cuiva reprezentativ.

– Ai cam multe lacune,draga mea!

– Ha ha! Tu de ce crezi că am apelat la tine? Așa și-am mai văzut o catedrală  cu August sau ceva. Te rog din suflet, lămurește-mă dacă are vreo legătură cu realitatea, pentru că stau ca pe ghimpi de azi-dimineață.

– Păi… Surprinzător, dar are perfectă legătură cu realitatea.Palatul acela cu parcul minunat despre care ziceai se numește Palatul Mon Repos și este de prin secolul 19. Muzeul oriental bănuiesc că era Muzeul de Artă Asiatică, iar celălalt Muzeul Bizantin și mormântul cred că era al lui Menekrates și e acolo dinaintea erei noastre.

– Și…

– Și catedrala se numește Sfânta Theodora Augusta.

– Tu vrei să spui că locurile alea chiar există?

– Da, și te invidiez că într-o noapte ai reușit să trăiești o adevărată vacanță în Corfu. Iar ca să fiu mai precisă, cred că ai plecat chiar cu un Charter de la Paralela 45, pentru că ei oferă zborurile cu Air Bucharest.

– Sunt șocată!

– Îmi imaginez. Și… dacă tot ai visat toate astea, nu faci tu o faptă bună și transformi visul în realitate? Că tare am chef de-o escapadă din atmosfera asta cenușie.

– Hmmm.. mă mai gândesc. De fapt, mai aștept puțin să văd dacă mai visez ceva.

– Eu zic să nu mai aștepți pentru că s-ar putea să cutreieri toată Europa în ritmul acesta!logo-paralela45-250x2501

Articol scris pentru proba nr.11 din Spring SuperBlog 2013.

sursă foto: http://www.super-blog.eu

2 thoughts on “Vacanță de vis sau vis de vacanță

    • Mulțumesc:) Poți să urmărești postările și pe pagina de facebook dacă-ți este mai la îndemână.

Leave a Reply

