De nedespărțit!

“Știi că întotdeauna te-am susținut în demersurile tale, te-am ajutat să-ți împlinești visurile și să atingi fiecare țel pe care ți l-ai propus, oricât de sus ai fi țintit. Și cred că știi și că n-am regretat niciodată ce am făcut pentru tine și câte am suportat, ba chiar am îndurat totul fără să suflu vreun cuvânt, fără să-ți reproșez ceva. Dar toate au o limită, iar eu am ajuns la ea, din păcate. Nu mi-aș fi dorit să se ajungă aici pentru că te iubesc și nu vreau să te fac să suferi. Am fost atâția ani nedespărțite (era grav dacă lucrurile ar fi stat altfel) și ar fi trebuit să înțelegi până acum că grija ta pentru aspectul exterior mă distruge la propriu. Nici mie nu-mi place că sunt acoperită de fire de păr care-mi țin umbră și nu mă lasă să mă bucur în voie de mângâierea razelor de soare, de atingerea catifelată a așternutului tău de mătase sau de mișcarea relaxantă a apei în cada cu vibromasaj, dar nu am de ales. Tu ai luat decizia de a scăpa de această pilozitate pentru a arăta impecabil, dar… oare n-ar fi trebuit să mă consulți și pe mine înainte? Nu te-aș fi refuzat și nici nu te-aș fi acuzat pentru tratamentele convenționale la care ai apelat, dar măcar aș fi fost pregătită pentru suferințele prin care aveam să trec. Epilarea la salon, cu ceară sau cu epilatorul m-au distrus pur și simplu, dar încerc să mă consolez cu gândul că ai arătat bine  și ai cucerit pe toată lumea în urma durerii la care m-ai supus. Și mai tare mă doare faptul că deși pe mine mă preocupă fiecare stare a ta, tu nu faci nimic să-mi alini suferințele. Îți înfrumusețezi ochii, buzele, unghiile fără pic de durere; îți îngrijești stomacul, plămânii, ficatul; îți protejezi creierul și mai ales inima… Cum poți să uiți că eu sunt cel mai mare organ al tău,cel care-ți facilitează contactul cu exteriorul și-ți protejează întregul corp? Eu te iubesc, ar trebui s-o faci și tu! Și ar mai trebui să găsești o soluție de a mă îngriji fără să mă maltratezi!”

silkn-sensepil-epilator-cu-lumina-pulsata-ipl

Cam așa cred că ar fi strigat propria-mi piele către mine, într-o disperare crâncenă. Asta pe vremea când foloseam epilarea clasică, adică înainte să o descopăr pe cea definitivă, cu IPL. Acum cred că este fericită pentru că nu mai știe ce e durerea, dar în același timp se simte frumoasă și îngrijită. Procesul de epilare nu mai implică smulgere, ci doar o senzație de căldură și duce la dispariția pilozității în timp, în funcție de stadiul de creștere în care se afla firele de păr. Potrivit unui studiu realizat clinic, 150 femei epilate cu ajutorul aparatului Silk’n SensEpil (procurat dintr-un magazin online) au înregistrat rezultate medii de reducere a părului după șase luni cu 41% în zonele axilare, 54% pe picioare, 43% în zona inghinală și 52% pe brațe. Remarcabil, nu? Îl puteți încerca și voi, de aici!

P.S. Și eu te iubesc, draga mea piele, și te vreau mereu frumoasă, catifelată și sănătoasă!

Articol scris pentru proba nr.3 din Spring SuperBlog 2013.

Leave a Reply

