The avengers

Anul trecut am văzut câteva filme comerciale despre care toată lumea mă întreba cum mi s-au părut, iar eu eram nevoită să le spun de fiecare dată că nu le-am văzut. Cred că iniţiativa a venit mai degrabă pentru a scăpa de sentimentul de ignoranţă decât din dorinţa profundă de a le urmări.

Aşa am ajuns să văd Super 8, Thor, Iron Man 1 şi 2. Dacă aveți de gând să urmăriți Super 8, încercați să nu faceți greșeala de a nu vedea niciun trailer (așa cum am făcut eu) pentru că este foarte posibil să regretați că ați pierdut timpul cu el. Eu m-am plictisit îngrozitor, nu mi-a captat atenția cu nimic și am regretat că nu l-am închis încă de prima dată. De Thor m-am declarat chiar încântată, poate și pentru că din distribuție a făcut parte și Natalie Portman, actriță pe care o apreciez de la Black Swan. Iron Man mi s-a părut destul de alambicat la început și am avut intenția de a renunța, dar am hotărât să-i mai dau o șansă și astfel am ajuns să văd chiar și partea a doua. Nu m-au dat pe spate, dar nici nu mi-am dorit să uit de ele. Au fost pur și simplu două filme comerciale reușite și atât.

Eu descopeream Iron Man pe când se aștepta lansarea The Avengers și îmi propusesem ca pe acesta să-l văd la cinema în format 3D sau IMAX sau cum o fi fost. Și spun „cum o fi fost” pentru că n-am ajuns. L-am văzut acum 2 seri și… au fost cele mai lungi 2 ore din ultima perioadă. Cu o acțiune destul de aiurea legată, din punctul meu de vedere, și o introducere extrem de lungă și plictisitoare, m-a făcut să casc en-gros. Nici măcar efectele speciale pe care s-a pus accent din plin nu m-au impresionat. Deși probabil din adunarea mai multor personaje remarcabile s-a vrut un rezultat excepțional, toată acea aglomerație mi-a dat senzația aceea de „bun, și-acum noi ce facem cu toți ăștia strânși aici?”.  Și din câte s-a văzut, nu prea au știut ce să facă. Probabil că dacă aș fi urmărit doar ultimele 20 de minute, mi-aș fi făcut altă impresie și aș fi rămas cu un gust mai puțin amar, dar să stai 2 ore și ceva pentru așa ceva… e frustrant.

Filmele individuale au fost cu mult mai bune decât acesta, atât ca acțiune, dar și ca regie, motiv pentru care cred că încasările exorbitante se datorează doar curiozității spectatorilor și promovării de nivel înalt pe care a avut-o.

Încă n-am văzut Captain America. Să mă încumet?

sursă foto: http://www.imdb.com

One thought on “The avengers

Leave a Reply

