Unde se va ajunge cu stocarea

Articol scris pentru proba nr.27 din SuperBlog 2012.

Se apropia ziua lui și mă enervam din ce în ce mai tare pentru că îmi interzisese să organizez ceva. Mi-aș fi dorit să-i plănuiesc o petrecere frumoasă, la care să-i invit pe prietenii noștri buni, să cinăm împreună și să ne bucurăm de o seară memorabilă. Ar fi fost un bun prilej să ne relaxăm și să clădim amintiri de care să râdem cât de curând.

Însă în ciuda rugăminților lui, n-am putut rezista să nu fac ceva. Pur și simplu nu concepeam să las această zi să treacă așa…ca oricare alta. Nu-mi permiteam să-i încalc voința chiar atât de tare încât să-i fac o petrecere surpriză, dar cu toate acestea nu duceam lipsă de idei. Cu doar o zi înainte de data magică bifată imaginar în calendar, am hotărât să-i pregătesc o mică surpriză la care să fim prezenți doar noi doi. M-am furișat cu laptopul în living în noaptea precedentă și m-am apucat să fac un colaj cu momentele noastre importante pe care le aveam presărate prin tot felul de foldere. Abia atunci am realizat cât de multe am trăit împreună, m-am emoționat și am râs cu lacrimi în același timp. Nu mă gândisem până în noaptea aia că am strâns o adevărată comoară ce devine tot mai importantă, cu fiecare secundă ce trece. Am terminat colajul undeva spre dimineață, iar pentru că nu plănuisem încă modul în care aveam să i-l prezint, am decis să-mi iau măsuri de siguranță. Am pus fișierul pe stick pentru cazul în care decideam să-l urmărim pe un alt calculator decât al meu, dar pentru că mai întâmpinasem probleme cu „bățul”, am salvat o copie și pe serviciul online Cloud. Știam că așa n-aveam să mai am probleme.

Însă cum socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg… nu mi-a funcționat planul de nicio culoare. La restaurantul la care l-am convins să cinăm amândoi nu aveau internet, iar stick-ul meu s-a încăpățânat să-mi demonstreze cât e de încăpățânat. N-am avut altă alternativă, decât să-i arăt supriza abia acasă. A fost impresionat și emoționat, lucru la care trebuie să recunosc că nu mă așteptam. Și în loc să mă admonesteze pentru că nu l-am ascultat, m-a îmbrățișat strâns. S-a bucurat ca un copil și de cadoul material pe care i-l cumpărasem de la magazinul Azerty, pentru că  își dorea de foarte mult timp un HDD extern la promotie.

Sper ca anul viitor să pot folosi și eu HDD-ul lui, pentru că era stick-urilor sigur se apropie de sfârșit. Probabil că n-aș avea nevoie de el dacă internetul ar funcționa perfect în orice local, deoarece serviciul Cloud este mult mai accesibil.Dar cine știe? Poate până anul viitor se mai inventează ceva… care să trișeze toate metodele clasice de stocare!

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Leave a Reply

