O carte la locul ei

Articol scris pentru proba nr.22 din SuperBlog 2012.

Când am primit provocarea de la Nemira, de a prezenta o carte în habitatul în care eu aș citi-o cel mai bine, am avut în cap o singură idee de locație și o singură carte. Am văzut câteva episoade din Urzeala tronurilor, așa că îmi doresc foarte mult să citesc și cartea și să-i pot savura intriga la capacitate maximă. Și unde aș putea să citesc o astfel de capodoperă decât în locul după care tânjesc cel mai mult: la înălțime. Consider că panorama pe care ți-o dezvăluie fereastra unui loc din avion și emoțiile pe care ți le dă acțiunea cărții se completează perfect și pot face ca orele nesfârșite de zbor să treacă fără să-mi dau seama.

Nu-i așa că este combinația perfectă?

Iar pentru că încă n-am avut ocazia să duc această carte sus, printre nori, am încercat să fac un mic colaj care să înfățișeze cele prezentate mai sus. Sper că am reușit, chiar dacă nu stăpânesc tehnici de editare foto.

sursă foto: http://www.super-blog.eu  și   arhiva personală

Leave a Reply

