Surpriză nocturnă

Articol scris pentru proba nr.10 din SuperBlog 2012.

Nu-mi convenea deloc situația și atmosfera în care ne găseam. Așteptasem atât de mult escapada asta la munte împreună cu prietenii încât ajunsesem chiar să număr zilele și să le tai frumos din calendar, iar acum eram profund dezamăgită. Partea și mai proastă era că dezamăgirea nu se citea doar pe chipul meu ci și pe figurile celorlalți. Din petrecerea de pomină pe care o visam cu toții, cu muzică, dans și multă voie bună, se alesese praful și pulberea. Noi,fetele, ne retraseserăm în camere, la etajul cabanei,în timp ce băieții încă încercau să țină flacăra bunei dispoziții aprinsă, rămânând în salonul de la parter. N-au mai rezistat însă nici ei prea mult timp și s-au împărțit care pe la ce ușă era repartizat.

Toată noaptea respectivă am auzit pași, scârțâieli și alte zgomote pe coridor, dar n-am îndrăznit să ies să văd ce se întâmpla, nu pentru că mi-ar fi fost teamă de cine știe ce creaturi ale nopții, ci pentru că mă așteptam la diferite glume proaste din partea unora. Undeva spre dimineață, când s-a auzit un rânjet puternic din camera alăturată nu m-am putut abține și am ieșit din cameră. Nu era nimeni pe hol, așa că m-am dus și am ascultat la ușa vecină. Când am auzit iarăși zgomote, am dat buzna, fără să ciocăn și mai ales fără să mă gândesc că aș fi putut vedea lucruri pe care nu mi le-aș fi dorit să le văd. Era doar Marius, culcușit în pat și laptopul pe picioare.

– Ce faci aici singur la lumina romantică a laptopului?

– Nu, întrebarea este ce faci tu peste mine în cameră la 5 dimineața? Ți-e teamă de întuneric?

– Ha ha! Te-am tot auzit bântuind pe coridor toată noaptea și nu am reușit să-mi explic ce faci.

– Eu?

A urmat o pauză de dialog, în care el se prăpădea de râs în fața mea, fără să poată articula vreun cuvânt prin care să-mi explice ceva.

– Încearcă totuși să respiri un pic și să scoți măcar două cuvinte.

– Dă-le în colo de cuvinte! Vino aici și convinge-te singură.

M-am făcut comodă pe pat și mi-am țintuit ochii asupra displayului pe care îl rotise către mine. Erau niște imagini de pe coridor.

– Ce-i cu asta?

– Ai răbdare și privește!

La un moment dat apare în cadru Bogdan. S-a îndreptat spre capătul holului, unde a strâmbat tabloul de pe perete, apoi s-a întors, s-a întins în fața uneia dintre uși, după care s-a ridicat, s-a dus și a îndreptat la loc tabloul și s-a întors în fața ușii pentru a se ghemui. A stat așa până la un moment dat când s-a ridicat brusc și a alergat spre camera lui.

– Deci el tot făcea gălăgie! Eu credeam că sunteți voi și încercați să faceți vreo farsă.

– Ce farsă mai bună decât asta, mă? Îți imaginai că Bogdan e somnambul? Să vezi ce surpriză o să aibă dimineață când o să vadă toți linkul filmulețului pe care l-am pus deja pe net.

– Nici tu nu ești prea zdravăn dacă ai stat să-l urmărești și să-l urci pe net. Dar… de unde ai imaginile?

– Ehhh… secret!

– Hai măăăăăăăă! Ziiiiii!

– Am venit d-acasă cu o cameră de supraveghere PnV, adică Plug and View super șmecheră. Camera IC-7100 de la Edimax pentru monitorizare rapidă de la distanță prin iPhone, iPad, Android, PC sau Mac. Are compresie video triple-mode de mare viteză, detecție a mișcării în zone multiple și  trimitere snapshot/video pe E-mail si FTP.

– Ca să afle lumea cum strâmbă și îndreaptă Bogdan tablourile!

– Mai ales că oferă pre-înregistrare și post-înregistrare la producerea unui eveniment, așa ca să nu ratezi ceva important.

– După cum ziceam, nici tu nu ești zdravăn. Dar trebuie să recunosc că m-am distrat tare! Hai că mă duc să dorm și eu câteva ore înainte să se dezlănțuie infernul asupra ta. Atunci chiar că nu vreau să ratez nimic! Să nu uiți să pui camera aici la tine în cameră ca să imortalizăm momentul.

– Ha ha! Du-te la somn!

Am plecat foarte distrată și nerăbdătoare să văd reacția băieților și mai ales reacția lui Bogdan, dar… continuarea nu se poate povesti.

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Leave a Reply

