Scrisoare virtuală

Dragul meu,

Când mi-a spus cineva la un moment dat că prietenii sunt familia pe care ne-o alegem, l-am luat în râs. I-am replicat că nu știe ce vorbește, că prietenii rămând totuși niște străini indiferent ce se întâmplă. Am început să mă îndoiesc de această idee fixă a mea, atunci când am întâlnit, cunoscut și apropiat câteva persoane absolut speciale. Dar m-am sucit la 180 de grade atunci când s-a produs fericitul eveniment și după groaznice și îndelungi căutări am găsit ceea ce căutam. Aproape că-mi pierdusem și ultima fărâmă de speranță și mă îndreptam spre alegerea pe care negreșit aveam s-o regret. Însă atunci când eram pe marginea cea mai ascuțită a prăpastiei, te-am găsit pe tine! Când te-am văzut, am știut imediat că tu ești cea mai bună opțiune pentru mine și că oricât aș fi continuat să caut n-aș fi reușit să găsesc altceva care să mi se potrivească mai bine.

Am vrut putere, viteză și performanță în cea mai pură formă și am găsit asta în procesorul tău Intel Core i7. Mi-am dorit o imagine perfectă și nu aș fi putut-o obține decât pe un display de tip LED, cu o rezoluție mare și o diagonală pe măsură. Stau destul de prost cu memoria așa că aveam nevoie de cineva care să-mi substituie carențele cu vârf și îndesat. Cine ar fi putut face asta mai bine decât cineva cu un HDD mare (de 750GB), o memorie RAM remarcabilă (6GB)  și o memorie video dedicată de tip DDR3?  Dar așa cum eu te-am remarcat încă de la început, cred că și tu ai făcut-o! Cred că m-ai citit și ai știut că sunt o persoană căreia îi place să se distreze, să asculte muzică de calitate și la o calitate înaltă, pentru că tehnologia ta audio și difuzoarele uimitoare mi-au părut făcute pe calapod. Căutam pe cineva care să-mi fie alături în momentele disperate la fel de bine ca atunci când sunt în al 9-lea cer, dar tu nu numai că mi-ai fost aproape oricând, ci mi-ai adus aproape pe toți cei care-mi lipseau sau de care aveam nevoie, prin conectivitatea dezvoltată pe care o deții (rețea, wireless, bluetooth,cameră web, microfon). M-am bucurat că nu m-ai forțat să comit o ilegalitate și ai venit tu cu sistemul de operare Windows7 preinstalat. Mi-ai demonstrat că ții la mine. Ai o autonomie care se potrivește criteriilor mele și… știi ceva?  N-ai costat prea mult în raport cu ridicatul confort pe care mi-l oferi, ba chiar ai fost un laptop ieftin!

N-am să uit niciodată clipa în care te-am văzut în magazinul Azerty online! Am simțit un fior de nedescris când ți-am observat albastrul profund sclipind doar pentru mine! Ți-am adorat aspectul și am știut că tu vei merge cu mine acasă!

Îți mulțumesc pentru că exiști și mă suporți zi de zi când îți maltratez tastatura profitând de garanția ta No matter what de la Toshiba!

sursă foto: http://www.super-blog.eu

Articol scris pentru proba nr.6 din SuperBlog 2012.

Leave a Reply

