Tinelu’ şi Toyota

Despre perioada liceului am auzit atât de multe poveşti pe când eram copil, despre cât de specială,distractivă şi unică este, încât mă plictisisem teribil. Dar… de fiecare dată zâmbeam în colţul gurii şi-mi ziceam în gând cu o oarecare doză de ironie “Oamenii ăştia mari habar n-au ce vorbesc. Cum să tânjeşti după o perioadă din viaţă în care înveţi, te duci la şcoală, apoi iar înveţi,faci teme şi tot aşa?”. Recunosc că după atât de multe afirmaţii despre cum avea să arate viaţa mea în viitor, ajunsesem să nu mai acord prea multă încredere maturilor,ba dimpotrivă.

Ani mai târziu am ajuns şi eu acolo şi încăpăţânată din fire, am ţinut multă vreme la ideile pe care mi le formasem, lăsându-mă învinsă doar de realitatea mult prea convingătoare. Paradoxul pe care în copilărie nu îl înţelegeam mi-a fost “predat” încă de la început, când am aflat că aveam ca profesor de fizică pe cel mai vestit din liceu. Toţi povesteau despre cât de fioros, impunător, exigent, ciudat sau… nebun este.

Mi-amintesc de el în momente cheie, când ceva învârte robinetul cu amintiri şi le lasă să curgă în virtutea inerţiei. În seara asta am văzut ceva a umblat la robinetul acela magic. Am văzut o prezentare a noului Toyota Avensis, cu un design sofisticat,elegant şi practic, ce reflectă şi accentuează abilităţile dinamice ale modelului, îmbină liniile fluide cu un design nou şi carismatic al grilei şi farurilor. Interiorul frumos lucrat,notabil din perspectiva detaliilor meticuloase şi a calităţii materialelor şi finisajelor. Farmecul tactil şi vizual al interiorului ergonomic marchează orice experienţă la volan. Profu’ avea un look retro, predominant ciufulit, deşi era cunoscut faptul că purta pieptenele în buzunarul cămăşii (îl păstra probabil pentru barba de vreo 20 de cm pe care de multe ori mi-a lăsat impresia că o îngrijeşte mai cu băgare de seamă). Şi…cum contrastele se atrag şi se potrivesc precum polii opuşi ai magneţilor, m-am gândit şi eu că dacă Tinelu’ (i se spune Tin-Tin, dar mie una îmi plăcea mai mult varianta românizată) ar fi intrat măcar într-o astfel de maşină, 100% îl vedeam a doua zi la clasă cu o tunsoare omenească, proaspăt ras şi dat cu after shave, iar noi n-am mai fi avut coşmaruri de 2 ori pe săptămână.

Tehnologia intuitivă ce sporeşte siguranţa şi confortul la volan, împreună cu sistemul multimedia avansat Toyota Touch&Go Plus oferă functii superioare de conectivitate, setând standardele în clasa sa. Opţiunea celor 7 motoare puternice, dar eficiente şi cabina silenţioasă, confortabilă, transformă Avensis în pura placere de a conduce. Scaunul ajustabil electric si dotari precum Cruise Control asigură o călătorie relaxantă şi placută. Eeeeeeei, păi cum să nu se vadă asemănarea aici? Ar fi calculat Tin-Tin la forţe şi cupluri motoare, ughiuri de fugă, sarini electrice şi-alte asemenea bijuterii fizice, încât am fi avut şi noi o viaţă mai uşoară, atâta timp cât nu ne-ar fi implicat desigur!

Concluzie: Dacă noua Toyota Avensis ar fi intrat în posesia profului de fizică în urmă cu vreo câţiva ani, ar fi schimbat soarta a cel puţin 27 de suflete chinuite de scriijelirea a cel puţin câte unui 3 cu creionul în carneţelul magic. Asta ca să nu mai vorbim de coşmarurile omniprezente şi tremuratul picioarelor 3 ore pe săptămână.

Articol scris pentru proba nr.1 din SuperBlog 2012.

sursă foto: http://www.toyota.ro/cars

Leave a Reply

