Cărțile de ieri-azi-mâine

Acum câteva zile, Iulia mi-a pasat o leapșă tare drăguță, pe care însă n-am putut-o onora până în momentul acesta. Este vorba despre o leapșă legată de cărțile din viața mea (care din păcate s-au cam împuținat în ultima vreme și mare rușine ar trebui să-mi fie de treaba asta).

Deci…

Ultima carte citită: Anne Rice „Interviu cu un vampir” – pentru că văzusem filmul de nenumărate ori și pentru că mă simțeam ignorantă din cauza faptului că nu știam varianta originală a poveștii. M-am bucurat să descopăr scene pe care să mi le imaginez singură, căci filmul le-a cam sărit.

Cartea ce m-a marcat:Mihail Drumeș „Invitație la vals” – aș citi-o și reciti-o la nesfârșit fără să mă plictisesc sau să mi se pară banală.

În plan de citire:Barry Schwartz  „The Paradox of Choice: Why More Is Less” – o carte interesantă din aria psihologică , pe care aș vrea să o citesc în limba engleză. Am auzit de bine despre ea.

Cine vrea să preia leapșa mai departe, s-o facă! Nu cred că cere nimeni drepturi de autor. 😛

Leave a Reply

