Australian Open – before the final

După 2 semifinale  intense vom avea în sfârșit finala marelui turneu. O finală ce se anunță a fi cel puțin frumoasă pentru că fiecare dintre cei doi protagoniști va fi acolo pe teren pentru a câștiga trofeul. Diferența de timp de refacere o să joace probabil un rol important, dar nu decisiv, îl văd pe Djokovic suficient de determinat să dea și ultima suflare pentru a învinge. Mi-e puțin teamă de faptul că Nadal ar putea intra nervos în meci, lucru ce l-ar deconcentra. L-am mai văzut  și nu mi-a plăcut absolult deloc. Dar dacă nu se întâmplă așa, dacă o să fie concentrat începând cu prima minge, dacă nu va începe să dea vina în mintea lui pe altcineva pentru greșelile sale sau punctele reușite de adversar, dacă va juca cel puțin 70% din cum a jucat în meciul cu Federer (unde a fost absolut demențial), ei bine… atunci nimic n-o să-i stea în cale, nici măcar un Djokovic complet refăcut, în plină formă fizică și mentală.

Probabil că mă avânt în previziuni riscante, dar… eu cred că meciul se va termina în minimul de seturi.

Leave a Reply

