Ninsori slabe

Am observat că de vreo 2 săptămâni așa, ne tot duc cu zăhărelul cei de a ANM, cum că va ninge în următoarele zile. Nu vi se pare? Păi înainte de Crăciun ne promiteau că o să vină Moșul cu sania, după care gata, se va opri robinetul cu fulgi. Au revenit cu aceeași prognoză înainte de revelion, când ne-au făcut să visăm la măcar 10 fulgi de nea, dar degeaba. Să fie clar… mă refer doar la partea de sud, nu la zonele de munte unde s-a nimerit să se mai scuture câte un norișor.

De dimineață m-am nimerit din nou pe o rubrică meteo de la tv, în care bineînțeles că scria pentru următoarele 3 zile „ninsori slabe” (sintagmă pe care o văd încă de joi). Prognoza meteo e cumva pe principiul „hai să scriem că poate se nimerește pe undeva” și nu știu eu?

Știu că pare puțin puerilă revolta mea, dar pentru o mare iubitoare de zăpadă, mi se pare chiar sadic ce fac ei.

Mi-e dor de o noapte geroasă, cu un cer senin sclipitor de care să nu mă mai satur. Mi-e dor să simt fulgi mari căzându-mi pe față în timp ce-mi țin palmele în zăpadă până devin roșii ca racul.

Sper să am totuși ocazia să simt toate acestea fără să fiu nevoită să fac 15000 de ore pe drum până la munte. 😦

2 thoughts on “Ninsori slabe

Leave a Reply

