SUPERBLOG-despărțirea

Articol scris pentru ultima probă din SuperBlog 2011.

Astăzi este ziua cea mare, ultima dintr-un lung și frumos șir de zile petrecute alături de oameni interesanți și de calitate. SuperBlogul de anul acesta a fost la fel ca anii trecuți, dar în același timp foarte diferit. A fost la fel pentru că a creat dependență (referindu-mă strict la persoana mea), împiedicându-mă să renunț, deși de multe ori am avut tentativa de a o face din diferite motive. La fel ca și anii trecuți, am avut ocazia să cunosc persoane deosebite, alături de care m-am simțit ca între prieteni.  A fost diferit prin prisma probelor, care mi s-au părut ceva mai dificile, iar pretențiile sponsorilor au fost semnificativ ridicate față de anul trecut, ceea ce cu siguranță a dus la creșterea calității concursului.

După părerea mea, regulamentul a fost mai bine conceput și structurat decât înainte, chiar dacă au existat comentarii și nemulțumiri (întotdeauna vor exista). În acest sens, aș păstra regula cu depunctarea pentru neîncadrarea în termenul limită,dar și pe cea care dă bloggerilor posibilitatea de a face contestații în cazul în care sunt nemulțumiți, dar și limita minimă de cuvinte.

Câteva propuneri de schimbare:

1. O îmbunănățire a regulii referitoare la termenul limită aș crede eu că ar fi umătoarea: depunctarea automată, pe loc, a concurentului respectiv, pentru a nu mai exista discuții și schimbări de punctaj de ultim moment. Această depunctare ar putea fi făcută de sistem la 60 min de la expirarea termenului (interval de siguranță, decent, oferit celor care poate au probleme cu netul sau i s-a blocat calculatorul și a trebuit să dea un restart, pentru că nu ar fi corect să se aplice aceeași penalizare pentru cineva care a întârziat 5-10 minute ca și pentru cel care a întârziat aproape 24 de ore).

2. Limita maximă de cuvinte să fie ceva mai mare, pe undeva pe la 800 de cuvinte, cu condiția ca depunctările să se aplice și în acest caz, nu numai celor care au depășit termenul limită.

3. Și anul trecut am propus ca sponsorii să dea o explicație pentru notele date, măcar 2 cuvinte prin care să indice ceea anume e de apreciat la articolul respectiv și ce e de depunctat  (am o vagă presimțire că și la anul o să propun asta 😀 ).

Și cam asta a fost! Felicitări și mulțumiri pcnews și SwissPlan.biz!

2 thoughts on “SUPERBLOG-despărțirea

    • Mulțumesc. Mă bucur că am reușit să fac față și de data aceasta, sper doar să mă mai primiți și anul viitor, căci a devenit un drog de toamnă. 😀

Leave a Reply

