Moș ASUS

LATER  UPDATE: 93 pcte.

Articol scris pentru proba nr.28 din SuperBlog 2011.

Dragul meu,

Nu eu m-am strecurat zilele trecute în apartamentul tău și nu eu ți-am lăsat fără să-ți dai seama pachetul acesta și biletul, ci Moș Asus. Nu îl bombăni tare, citește și apoi deschide!

Nu știu cum ai făcut de m-ai descoperit atunci, ce ți-a atras atenția sau ce te-a făcut să mă bagi în seamă. E un mare minus pentru mine ca după atâția ani să nu fi descoperit ce a fost în mintea și-n sufletul tău în momentul în care viețile noastre au început să se întrepătrundă. Eram rănită (asta ca să mă exprim cât de cât elegant și să nu recunosc cu toate cuvintele că eram distrusă de-a dreptul), dar nu ți-a păsat că aveai de tras cu mine pentru a mă scoate la liman. Nu ai dat bir cu fugiții nici măcar atunci când probabil ți-ai dat seama că ajunsesem o stană de piatră, cu un suflet incapabil de a se mai deschide pentru a face confesiuni. La vremea respectivă nu mi-am pus întrebări, am acceptat ceea ce făceai pentru mine și te-am apreciat, dar îmi impusesem să nu te las să-mi intri în mintea deja suficient de devastată. Am menținut multă vreme distanța și te-am considerat un simplu amic, dar  orele pe care le petreceam împreună se înmulțeau fără să-mi dau seama. Ajunsesem să uit toate lucrurile prin care trecusem și toate promisiunile idioate pe care mi le făcusem, adică eram din nou capabilă să simt și să mă bucur pur și simplu. Toate astea, numai datorită ție!

Mi-ai transformat viața, mi-ai lărgit orizonturile și m-ai învațat să am din nou încredere în mine. Însă mai presus de toate acestea, mi-ai reamintit ceva ce îngropasem adânc în sufletul meu: bucuria de a dărui. Nu știu dacă tu la vremea respectivă realizai cât de mult însemna fiecare gest pe care îl făceai, nu știu dacă îți dăduseși seama că devenisem o egoistă până în măduva oaselor, iar faptul că tu îmi dăruiai fără să aștepți ceva în schimb mă șoca teribil de tare. Înainte să te cunosc pe tine am simțit că dăruisem tot, că îmi pusesem chiar și sufletul pe tavă și deci mie nu-mi mai rămăsese nici o fărâmă, fără a primi măcar un cuvânt în schimb.

Tu mi-ai dăruit mai mult decât mi-au dăruit toți cei pe care i-am cunoscut înaintea ta, la un loc și mi-ai arătat că nu eram goală pe dinăuntru, că aveam încă mult de dăruit la rândul meu. Iar dacă până acum ți-am dăruit prietenia, afecțiunea, sfaturile, îmbrățișările și clipele mele, acum, în prag de sărbători m-am gândit că este cazul să ai și ceva material de la mine. Te cunosc prea bine și știu cât de mult îți doreai un dispozitiv pe care să poți să-l porți cu ușurință la tine pentru că cele 4 kg ale laptopului tău deja ți-au nenorocit spatele. M-am gândit să-ți dăruiesc un Asus Transformer TF101, are doar 680 de grame, deci dacă o să te doară spatele o să fie doar pentru că o să-mi cari mie laptopul în continuare. Am ales varianta cu 32Gb HDD pentru că din câte știu eu, toate programele tale de grafică și proiectare au nevoie de mult spațiu, dar și pentru că probabil o să mă mai joc și eu adesea pe ea, deci… să nu uiți să-mi instalezi câteva jocuri! Are cititor de carduri MicroSD, port HDMI, dar… mai presus de toate, are o autonomie de până la 9 ore și jumătate, suficiente pentru o zi de muncă.

sursă foto: http://www.oktal.ro

Sper să-ți placă! Și… mai sper să nu mă urăști că am ținut secret acest lucru, dar chiar voiam să te bucuri de acest cadou în seara de Ajun, în preajma bradului împodobit și într-o atmosferă caldă.

Mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine! Ești cel mai bun prieten pe care l-aș fi putut avea! Sper că ai pus deja vinul pe foc. Să nu uiți de scorțișoară!

Te pup,

M.

Leave a Reply

