AMD Eyefinity

LATER  UPDATE: 83 pcte.

Articol scris pentru proba nr.27 din SuperBlog 2011.

Nu știu prea bine cum e treaba asta cu maturitatea, cred că am auzit prea multe variante și tocmai de aceea nu sunt capabilă să-mi formez singură o părere. Din punctul meu de vedere, nu există o persoană matură 100%, îmi este greu să-mi imaginez că cineva ar putea fi așa  24/7. Mi se întâmplă adesea să privesc unele persoane cu care n-am de a face decât din punct de vedere profesional sau oficial și să încerc să mi le imaginez într-o altă postură, într-o situație obișnuită, amuzantă sau poate chiar copilărească. Nu cred că mușchii faciali sunt construiți pentru a păstra o figură rece, serioasă ca de ceară, ci sunt făcuți ca și ceilalți mușchi ai corpului să se miște, să schițeze zâmbete, să te definească și altfel ca persoană.

De exemplu, când mă plictiseam la cursul de Sisteme contabile comparate, încercam să mi-l imaginez pe proful de o vârstă respectabilă și cu un aer generic de superioritate într-o altă ipostază decât aceea de a dicta fără opțiuni ca play/pause sau rev. Îl și vedeam stând în fața unui calculator de ultimă generație jucându-se un CS sau WOW în rețea și asudând chiar mai tare decât atunci când trebuie să umple tabla de formule contabile și sume cu multe zerouri. Dar la fel cum nu îi ajunge o tablă pentru a scrie, nu cred că i-ar ajunge nici un singur monitor pentru a se desfășura conform puterilor. Singura soluție ar fi să folosească tehnologia ATI Eyefinity, oferită de AMD. Este vorba despre o tehnologie ce oferă utilizatorului posibilitatea de a conecta în același timp, mai multe monitoare  la o singură placă video, pentru un spaţiu de lucru extins şi o rezoluţie crescută. Dacă acestă tehnologie nu ar fi apărut, nu s-ar fi putut conecta mai mult de 2 monitoare la o singură placă video , ar fi trebuit instalate 2 plăci grafice. Monitoarele pot fi conectate doar în mod digital (nu şi analogic, prin VGA), prin conectorii DVI, HDMI şi DisplayPort.

Fiind vorba de o conectare de înaltă calitate, imaginea nu numai că oferă orizonturi lărgite asupra jocului, dar și o claritate deosebită. Astfel că proful meu ar putea nu doar să  joace anumite game-uri la modă, dar ar putea chiar încerca diferite programe de editare grafică pentru care este nevoie de multă precizie și deci și de o vizualizare perfectă ca în imaginea de mai jos.

 sursă foto: http://www.geeks3d.com

Și cine știe, poate așa din joacă ajunge să descopere că-l atrage arhitectura de exemplu, iar noi vom mulțumi AMD-ului pentru că ne-a salvat de la o febră musculară la mâna dreaptă (de la atâta scris în viteza a 5-a).

One thought on “AMD Eyefinity

  1. Pingback: AMD Eyefinity « Viața în culori | Gaseste.info

Leave a Reply

