Relaxare maxima cu Asus

LATER  UPDATE: 79 pcte.

Articol scris pentru proba nr.19 din SuperBlog 2011.

M-am chinuit atât de mult să nu mi se întâmple asta… Am făcut atâtea eforturi și am investit suficient de mulți bani, dar… degeaba.  Nici n-am văzut încă vreo fărâmă de fulg de nea și eu m-am ales cu o frumusețe de răceală pe care nu mi-aș fi putut-o imagina nici în cele mai mari coșmaruri. Am ieșit în aceste două zile de semiger din casă într-o încercare de socializare, iar în această dimineață m-am trezit cu o voce de ziceai că am văzut ursul, temperatură corporală mult peste normalul de 37,5 și într-o imposibilitate de a respira. Până acum văd că m-a ocolit tusea, dar nu știu pentru cât timp va rămâne așa.

Așa că după ce mi-am pregătit aproximativ o tonă de ceiuț cald și mi-am anunțat neprezentarea la diversele activități la care ar fi trebuit să iau parte, m-am culcușit comod în pat și am răsfoit o revistă. În scurt timp am început să mă întreb ce se întâmpla cu mine, dacă nu cumva febra imi afectase creierul. De ce? Păi, în săptămânile precedente mă văitasem în stânga și în dreapta că nu am mai văzut un film de foarte multă vreme și că simt nevoia să-mi petrec măcar câteva ore relaxându-mă cu un film bun, iar acum când în sfârșit aveam ocazia să fac asta, eu îmi pierdeam vremea cu o revistă plictisitoare pe care o găsisem , lăsată probabil de mama prin bucătărie. Am aruncat imediat revista și m-am îndreptat spre al meu Asus O! Play, pe care l-am șters frumos de praf și am început să-mi fac programul pentru întreaga zi. Asus O! Play este primul media player din lume cu USB 3.0 pentru o mai bună viteză de transfer, dar care în același timp prin intermediul HDD-ului de 3.5 inchi poate stoca filmele mele preferate sau fotografiile de la ultima petrecere. Dispozitivul are și telecomandă, dar în eventualitatea faptului că o voi scăpa pe sub canapea sau o voi uita pe cine știe unde, am posibilitatea de a-l controla prin intermediul unui Iphone. Acest media player poate reda Sunet Dolby TrueHD pe 7.1 canale pentru delectare Home-Theater și filme în mai multe formate video (DVD, Blu-ray, ISO,IFO). Din păcate eu nu dispun de un asemenea sistem, dar am altceva care poate substitui cu succes sistemul audio. Mă refer aici la o pereche de căști NC1, foarte finuțe ca aspect, dar care pot reda o calitate a sunetului cel puțin la fel de fină.

Spre seară, după o serie de vreo 5 filme consecutive vizionate cu ajutorul lui Asus O! Play conectat la monitorul/tv Asus T1, dar cu sonorul în căști (căci nu-mi permit luxul de a da volumul TV-ului la nivelul preferințelor mele) mă simțeam mult mai bine, cu o temperatură aproape de normal și o voce mai clară.

Cine a zis că numai medicamentele te pot însănătoși? Am văzut pe pielea mea că nu-i așa, o zi în lumea multimedia Asus face minuni!

Leave a Reply

