Trying to be cooler

LATER UPDATE:  91 pcte.

Articol scris pentru proba nr.16 din SuperBlog 2011.

Mult prea stresată de picăturile de ploaie ce-mi băteau în geam în decursul unei zile mult prea mohorâte de toamnă, încercam să găsesc câte ceva care să-mi distragă atenția. Am încercat câteva variante până să mă găsesc ceva interesant, dar așteptarea s-a dovedit constructivă. Nu-mi venea să cred că fix într-o asemenea zi, cu o vreme atât de oribilă, eu ajunsesem să-mi planific vacanța de iarnă într-o locație la care visasem ani întregi. Nu vă închipuiți că făcusem eu așa brusc rost de autotrenul de bani pentru a-mi asigura petrecerea ultimei nopți din 2011 în Sydney (unul dintre cele 3 orașe pe care mi-am propus să le văd în decursul vieții), găsisem doar un concurs pe un site care în schimbul dovedirii talentului scriitoricesc îmi promitea marea cu sarea, respectiv oceanele cu rechinii.

sursa foto http://www.mi9.com

***

– Ascultă la mine, dacă nu ai review-ul gata până mâine la ora 16, poți să-ți iei adio de la toate bonusurile și zilele libere suplimentare de care ai avut parte în ultimele luni!

– Am înțeles ideea, nu trebuie să fii agresiv în exprimare și cu atât mai puțin să recurgi la amenințări, dar dacă tot suntem la capitolul „zile libere”, ar trebui să-ți amintească și ție cineva ce este acela un concendiu. Știi… în general oamenii pleacă în concedii să se relaxeze, iar dacă hotărăsc să plece la capătul al lumii cred că este mai mult decât evident că vor să nu fie deranjați.

– Nu mă interesează la care capăt de lume ești, eu vreau review-ul la ora respectivă și punct!

Bun, deci se presupune că eu astăzi, pe căldura asta infernală, în loc să mă răcoresc în valurile oceanului, va trebui să stau să mă topesc încercând să termin prostia aia de review de cel puțin 8 pagini. Grozav! Ca să mă pot calma și să am șansa să scriu ceva cât de cât acceptabil mi-ar trebui o adevărată uzină în jurul meu: o dactilografă care să tasteze foarte repede în timp ce eu îmi usuc unghiile proaspăt lăcuite, un ventilator care să amplifice briza oceanului și să mă vindece de suferința provocată de căldură, un sistem audio în care să ascult muzica preferată, un display genial care să-mi încânte privire și nu în ultimul rând un laptop care să reziste tastării abuzive (se știe că dactilografele nu țin la tastele de sub degete).

Norocul meu că Dumnezeu mi-a luminat mințile și mi-am luat cu mine tovarășul de nădejde. Nu, nu vorbesc de vreun animal de companie, deși nu mi-ar strica în momentele de față. Laptop Asus K53SV-SX379D se numește salvarea mea, pentru că el îmi poate oferi totul. În primul rând mă poate ajuta să termin review-ul la timp,datorită celor două procesoare Intel® Core™ de generația a doua ce facilitează multitasking-ul în așa fel încât să nu-mi petrec trecerea dintre ani cu ochii în editorul de texte. În al doilea rând, Tehnologia IceCool, prin care palm-restul și tastele rămân reci,îmi va răcori mâinile și mă voi putea concentra pe ceea ce trebuie. Dactilografa poate să dispară, pentru că tastatura ergonomică Chiclet îmi este super-accesibilă chiar și cu unghiile proaspăt lăcuite, iar touchpad-ul inteligent (prin tehnologia Palm Proof) mă va împiedica să mișc cursorul din greșeală și să ajung să dau click-uri aiurea.

Ahh… ce bine! Sigur termin repede, după care o să pot privi jocul de artificii la care am visat atâta amar de vreme.

***

– Hey, wake up! Trebuie să cărăm apa, iar s-a inundat beciul! Iar visezi tâmpenii?

– Mda… iar am visat, dar nu tâmpenii, ci perechea ideală : Sydney & Asus.

Leave a Reply

