NH

LATER  UPDATE: 82 pcte.

Articol scris pentru proba nr.13 din SuperBlog 2011.

Sunt o mare pasionată de călătorii, îmi place să descopăr locuri și oameni noi, dar din păcate n-am avut de prea multe ori șansa să mă cazez în condițiile pe care mi le-aș fi dorit. De data aceasta însă, cu siguranță lucrurile vor sta altfel, nu voi mai fi nevoită să-mi fac griji că voi sta într-un hotel la periferia orașului și voi face o oră până în centru sau că va trebui să scot din buzunar aproape tot bugetul de vacanță pentru a mă caza. Tocmai am câștigat o călătorie spre una dintre destinațiile mele preferate, cu șansa de a-mi alege hotelul în care mă voi caza. Am ales Barcelona pentru că deși am fost de curând acolo, mi se pare un oraș pe care nu îl poți savura într-un sejur de 6 zile. Știam că am exagerat de multe locuri de văzut și prea puține zile la dispoziție, așa că am fost nevoită să-mi fac o listă și să renunț la destul de multe atracții. Cu toate acestea, alergam dintr-un loc în altul pe tot parcursul zilei, iar seara picam de oboseală.

De data aceasta îmi doresc să fie altfel, să fiu relaxată din toate punctele de vedere, să mă plimb în liniște, să savurez orașul în sine și nu fiecare obiectiv în parte, iar seara să pot sta  pe terasa hotelului, la înălțime, să privesc jocurile de lumini până o să le pot vizualiza chiar și cu ochii închiși. În concordanță cu standardele mele am ales Hotel NH Calderón, situat în centrul orașului, în așa fel încât oferă nu numai o priveliște divină, dar și acces foarte rapid spre atracțiile turistice. Hotelul se evidențiază prin standardele înalte de calitate ale serviciilor si facilităților oferite, prin decorațiunile alese cu atenție pentru a fi pe gustul oaspeților. Confortul este oferit și de tehnologia de ultimă generație ce facilitează desfășurarea optimă a activităților de comunicare, lucru și agrement.

Confortul este laitmotivul lanțului de hoteluri NH Hoteles, dar nu mă refer aici doar la confortul turiștilor ci și la confortul naturii. Prin instituirea conceptului „Wake up to a better world” se încearcă revoluționarea noțiunii de hotel. Noua gama de cosmetice “Agua de la Tierra”, cu ambalaje oxo-biodegradabile, care sunt oferite gratuit oaspeților din fiecare hotel NH au durata de biodegradare a ambalajelor de maxim 7 ani, în loc de 400 de ani, cât este în prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic, ceea ce contribuie foarte mult la protejarea mediului înconjurător. De asemenea, NH Hoteles a început să instaleze și să ofere gratuit oaspeților săi puncte de reîncărcare rapidă pentru mașini electrice, ceea ce susține reducerea emisiilor de noxe. Lanțul hotelier a demarat parteneriate strategice cu Comisia Europeană în programele acesteia “GreenLight” si “Green Building”, iar prin conceptul de Ecomeetings aferent evenimentelor sociale și de afaceri găzduite, propune partenerilor o abordare responsabilă privind protejarea planetei.

***

Pe lângă grija mai mult decât evidentă pentru natură, Hotel NH Calderón m-a fermecat prin confortul camerelor, amabilitatea personalului (care slavă Domnului, știa engleză) și atmosfera plăcută generală. Este un hotel în care mi-aș dori să revin și să stau până noaptea târziu pe terasă, iar a doua zi să mă bucur de piscina de la înălțime în timp ce savurez o înghețată aromată.

La sfârșitul sejurului am folosit “Calculatorul  emisiilor de dioxid de carbon” de pe site-ul lor pentru a vedea cum eu împreună cu cei de la NH Hoteles am contribuit la protejarea naturii și am fost încântată.

Poate în curând o  să mă deconectez vreo 2 zile de la realitatea cotidiană obositoare și o să-mi ofer șansa să văd unul din hotelurile NH din România, din București sau Timișoara.

Wish me luck!

Leave a Reply

