Aventuria

LATER  UPDATE: 79 pcte.

Articol scris pentru proba nr.9 din SuperBlog 2011.

Dacă vara este anotimpul concediilor și al relaxării pe o perioadă mai lungă, toamna se dovedește a fi destul de deprimantă din punctul acesta de vedere. Nu mai pot pleca unde vreau și când vreau, nu mai primesc răspunsuri afirmative în avalanșă atunci când propun o plecare. Parcă timpul mohorât ne schimbă caracterul și modul în care interacționăm. De aceea m-am gândit că o escapadă scurtă, de doar o zi în afara orașului ar fi mană cerească pentru mine și gașca mea. Am mai venit cu ideea ca fiecare să aducă ceva interesant pentru petrecerea acelor câteva ore de deconectare.

Ei bine, în dimineața următoare ne-am întâlnit cu noaptea în cap cu „pachetele” din dotare, pregătiți de aventură. Noi fetele am fost chiar pe aceeași lungime de undă, adică ne-am gândit la o plimbare cu bicicleta pentru a admira natura, a umple plămânii de aer curat, dar mai ales pentru a mai tonifia puțin musculatura teșită de scaunul de la birou/fotoliul de acasă. Însă cum nici una nu aveam bicicletă personală, am închiriat câte o MTB, cu tot cu barele transvesale și suportul de bicicletă pe cârlig – EuroClassic G5 extensibil la 4 biciclete .

Băieții au fost însă ceva mai inventivi și chiar mai dornici de senzații tari. Cum știau ei că traseul nostru include și un lac, dar în care nu se pot arunca din cauza temperaturii, s-au gândit să aducă ceva inedit, adică un caiac sit-in dublu. Șocul pe care l-am simțit când am văzut așa ceva nu cred că se poate descrie în cuvinte. Cred că era ultimul lucru la care m-aș fi gândit atunci când am venit cu propunerea, dar am tăcut chitic. Am mers cu mașina până la locul cu pricina, apoi am pus bicicletele în funcțiune. Băieții au rămas să păzească bijuteria pe care o aduseseră, timp în care s-au încălzit cu o partidă de fotbal.

La întoarcerea noastră abia pregăteau caiacul și scoteau din cutia portbagaj Atlantis 780 echipamentul de protecție. Mare ghinion! Pentru ei bineînțeles! Relaxarea adusă de plimbarea pe biciclete necesita acum puțină adrenalină, așa că le-am luat caiacul și echipamentele și ne-am avântat într-o aventură unică. Deși ne-am răsturnat de câteva ori (motiv de mare amuzament pe mal) ne-am distrat pe cinste și am pus serios hemoglobina în mișcare.

Seara, în jurul unui foc de tabără, printre multele glume și alte povestiri, am ajuns la un subiect mai mult decât interesant, anume jucărioarele pe care le-am adus cu noi. Am aflat cu suprindere că toți apelaserăm la același furnizor de astfel de echipamente, Aventuria. Echipa aventuria reunind producători de renume și oferind posibilitatea cumpărării, a închirierii sau chiar a plății sub diverse forme a produselor necesare distracției celui mai mofturos dintre mofturoși.

Toată lumea a rămas încântată, unii mai mult, alții mai puțin, promițând însă revanșa cât de curând.

Leave a Reply

