Cadourile de mâine

LATER  UPDATE: 83 pcte.

Dragă mamă,

M-am hotărât să-ți scriu un e-mail la îndemnul tău. Da, știu că în momentele astea te gândești să pui mâna pe telefon să mă suni și să mă întrebi dacă am febră, dar ai totuși răbdare 5 minute. N-am apucat să te anunț pentru că totul s-a întâmplat foarte repede, dar acum 2 zile am plecat pentru câteva săptămâni. Nu încerca să mă suni, am telefonul închis pentru că nu am călătorit doar în spațiu, ci și în timp. Sunt în anul 2031 pentru a face o investigație pe mai multe planuri, care sunt convinsă că va avea rezultate importante odată cu întoarcerea mea. Dar pe lângă faptul că voiam să te informez despre mine ca să nu te alarmezi, vreau să-ți povestesc ceva ce cred că o să-ți încânte atât auzul cât și privirea. Seara trecută, în momentele mele de relaxare am accesat site-ul acela care-ți plăcea ție mult și pe care îl alegeai când voiai să-mi faci o surpriză cu un cadou pe gustul meu. Spre uimirea mea, magazinul de cadouri Borealy încă există, ceea ce este o mare realizare pentru un magazin de genul, nu este deloc ușor să reziști mai bine de 20 de ani și mai ales într-o concurență acerbă și o piață extrem de dinamică așa cum este cea de acum. Mi-a plăcut foarte mult că găsit rubrici noi, interesante, la care nu știu dacă m-aș fi așteptat. Multe dintre produsele pe care tu probabil le privești acum „live”, aici fac parte din categoria Antichități. Nu m-aș fi gândit că în anul 2011, un magazin online se preocupă să păstreze o anumită cantitate din produse pentru a le vinde peste ani generațiilor următoare ca pe niște obiecte de colecție. Mi-a plăcut foarte mult ideea mai ales pentru că mi se pare o modalitate originală de a crea o legătură între generații obținând în același timp un profit generos, căci prețurile cu care se vând asemenea obiecte sunt mult mai mari decât valoarea lor inițială.

Cadourile noi sunt chiar șocante pentru mine. Există puține produse standard, pe care în general le comandă cei lipsiți total de timp sau inspirație. Borealy dispune de două tehnologii absolut revoluționare. Prima dintre ele este o adevărată binecuvântare pentru cei ce au imaginație, punându-le la dispoziție o gamă variată de piese din care pot crea orice, de la bijuterii până lagenți,ceasuri sau chiar jucării, care le vor purta mai apoi semnătura printre produsele standard. Astfel creativitatea și interesul clienților sunt stimulate deoarece le permite să-și vadă visul cu ochii și în același timp primesc un procent din încasările produse de creația lor. Magazinul are un câștig dublu prin creșterea numărului de clienți și de produse valoroase cu o investiție minimă.

Cea de-a doua tehnologie despre care vorbeam o să ți se pară chiar SF, dar este cât se poate de reală. Prin intermediul device-ului de pe care accesezi pagina magazinului poți opta pentru o scanare facială integrală în urma căreia se face o listă cu cele mai potrivite cadouri pe care le poți primi în funcție de eveniment. Iar în momentul în care o persoană care vrea să-ți facă un cadou accesează baza de date se poate inspira din rezultatul scanării tale și poate veni la tine cu darul ideal.

Și m-a mai impresionat ceva, faptul că în lumea asta sufocată de tehnologie, unde internetul și virtualul domină societatea, unde puține lucruri au rămas la stadiul material (inclusiv magazinele), Borealy oferă o gură de aer. Este singurul magazin de unde se pot cumpăra acum, pentru a fi dăruite sau nu, cărți. Dintr-un material sintetic, foarte apropiat de hârtie, dar care oferă aceeași senzație ca în urmă cu 20 de ani când încă se mai obișnuia să dăruiești o carte. Sunt ediții de colecție, opere mereu la modă, pe care oamenii se pare că le apreciază pentru unicitatea lor.

Trebuie să închid calculatorul acum, pentru că ești la fel de îngrijorată de somnul meu ca și în 2011.

Articol scris pentru proba nr.7 din SuperBlog 2011.

2 thoughts on “Cadourile de mâine

  1. Buna ziua,

    Pentru a putea nota acest articol trebuie ca linkul sa fie functional.

    Multumim pentru interesul dvs. de a participa la proba propusa,

    Borealy

    • Acum este în regulă. Îmi cer scuze, am uitat să-i verific funcționalitatea.
      Mulțumesc și eu pentru atenționare.

Leave a Reply

