My guilty pleasure

­            Astăzi nu sunt eu. Astăzi pur și simplu mă transform, uit de rigori, de calcule, de orice. Recunosc, sunt o fire calculată, uneori poate prea calculată, atât din proprie inițiativă, cât și datorită căii profesionale pe care am îmbrățișat-o. Plus că realitatea nu face altceva decât să încline și mai mult balanța în acest sens cu fiecare zi ce trece. Însă așa cum orice standard permite o marjă de variabilitate, consider că și eu îmi pot permite un anumit procent din numărul total de zile dintr-un an în care să fiu altfel, să mă dezlănțui, să fac cât mai multe lucruri interzise într-o zi normală. Bun… unii poate cred în momentul de față că am luat-o pe câmpii, fluturând stegulețe (poate chiar bannere) cu grația-mi caracteristică, pentru că majoritatea nu știu despre ce vorbesc și nu mă pot vedea în starea descrisă mai sus. Alții (foarte puțini la număr) știu foarte bine despre ce vorbesc.

Ca răspuns la întrebarea deja născută în mințile voastre, anume de unde vine schimbarea aceasta bruscă și pe ce criteriu am ales ziua de astăzi pentru a face parte dintr-o minoritate, vin și vă spun că toată nebunia a fost declanșată de un eveniment la care am participat zilele trecute. Vorbesc aici despre lansarea noului laptop Asus, ASUS-Automobili Lamborghini VX7. Spre rușinea mea, nu am plecat tocmai entuziasmată la respectiva lansare, imaginându-mi că o să fie doar un eveniment în plus la care o să mă plictisesc groaznic și o să mă uit la ceas din 5 în 5 minute încercând să mă gândesc la o scuză bună pentru a mă retrage subtil din aglomerația sufocantă. Mă bucur însă că lucrurile nu au stat deloc așa, am avut parte de o companie plăcută, un ambient la fel de agreabil și un produs fascinant. Nu-mi stă în caracter să fac complimente gratuite, de aceea pentru a-mi susține afirmațiile mă văd nevoită să precizez că laptopul era într-atât de atrăgător încât bărbații aproape că nici nu au băgat de seamă prezența unei vedete playboy provocator îmbrăcată. ASUS-Automobili Lamborghini VX7 vine echipat cu un procesor Intel Core i7 quad-core și o grafică discretă NVIDIA GeForce GTX 460M, o memorie video dedicată de 3GB, două HDD-uri hibride cu o capacitate totală de aproape 1TB și performanțe excelente ce permit o accesare foarte rapidă a datelor, o memorie de 16GB RAM și Windows 7 Ultimate ca sistem de operare. Design-ul exterior este într-adevăr transpunerea unei mașini puternice într-un computer portabil cel puțin la fel de puternic. În special la varianta portocalie ai tendința de a te uita la motor, căci clapa ridicată a laptopului dă imaginea unei capote ridicate de sub care te aștepți să auzi turația motorului.

Iar dacă vedeta serii respective a fost ASUS, m-am gândit ca astăzi vedeta zilei să fiu chiar eu. Le cer scuze vecinilor pentru următoarele ore, dar astăzi vreau să-mi satisfac plăcerea de a mă simți pur și simplu învăluită, la volum maxim de un gen de muzică pe care din păcate ei nu-l agreează, adică rock. Vreau să stau întinsă pe podea și să simt în stomac vibrația instrumentelor și vocilor puternice. Vreau să închid ochii și cânt cât mă țin plămânii pentru a elimina stresul acumulat în cursul săptămânii, pentru a-mi goli mintea de cifre, calcule și alte asemenea prostii ce-mi stăpânesc creierul, dar și a simți adrenalina pe care o simt gamerii înfocați atunci când se joacă pe noul ASUS-Automobili Lamborghini VX7.

De mâine o să revin la cealaltă personalitate probabil până la viitoarea lansare Asus.

Articol scris pentru proba nr.3 din SuperBlog 2011.

LATER  UPDATE: 79 pcte.

Leave a Reply

