Sfârșitul lumii nr. n+1

Nu știu dacă într-adevăr în ultimele luni m-a preocupat vreo secundă când și dacă va veni sfârșitul lumii, dar cert este că astăzi când am auzit că iar ne paște apocalipsa, am avut un mic regret că nu mi-am mai mobilat gândurile cu așa ceva. Glumesc,evident! Nu mi s-a șters încă de pe retină și timpan scena din aprilie când foarte multă lume credulă a ajuns chiar să-și vândă anumite proprietăți pentru a contribui la nu știu ce fond înființat de clarvăzătorul, cititorul în stele sau în fire de nisip sau ce era respectivul panicator. Există o precupare atât de mare pentru finalul planetei încât mă face să cred că noi oamenii, de fapt nu mai avem răbdare și chiar sperăm să se întâmple ceva spectaculos. Cei care vin în fața audienței cu asemenea predicții mi se par de-a dreptul niște killeri în serie care profită de naivitatea și teama exagerată a altora pentru a atinge niște scopuri materiale. Recunosc, eu mă amuz copios de fiecare dată deși sunt conștientă că nu e tocmai de râs modul în care tot apar astfel de scenarii intens explicate și expuse la nivel mondial. În seara asta aveam chiar o dilemă, adică nu puteam să mă hotărăsc cu ce să mă îmbrac ca să fiu și eu cât de cât prezentabilă în fața acestui sfârșit al lumii.

Acum vă las, mâine trebuie să mă trezesc de dimineață să mă duc să-mi cumpăr haine noi pentru sfârșitul lumii cu numărul n+2.

Leave a Reply

