9/11

Astăzi a fost o zi pe care în general o urăsc, de care mă plictisesc sau care mă duce la disperare. Nu-mi plac zilele în care pe toate canalele media dau de aceeași știre pe parcursul celor 24 de ore, dar astăzi a fost diferit. La 10 ani de la bine cunoscuta tragedie, nu m-am oripilat când am dat peste tot felul de documentare, transmisii live sau imagini de la vremea respectivă, ba din contră, am înțeles durerea persoanelor lăsate în urmă.   Nu sunt însă de acord cu fraza folosită până la refuz : ziua care a schimbat lumea. Din punctul meu de vedere, 11 septembrie 2001 nu a făcut altceva decât să curme viețile câtorva mii și să le transforme într-o dramă pe cele ale altor câteva mii (familiile acestora).  Cu siguranță acei oameni își amintesc clipa de clipă , dar noi, muritorii de rând nu consider că ne-am schimbat cu ceva datorită/din cauza acelei zile. Suntem aceiași. 😐

2 thoughts on “9/11

Leave a Reply

