SuperBlog 2011

Sunt câteva lucruri în care cred cu tărie și nimeni  nu mă poate face să-mi schimb concepțiile. Unul dintre aceste lucruri este legea compensației și faptul că echilibrul se păstrează în viața noastră indiferent de dorințele noastre. De exemplu: nu-mi place că începe toamna, anotimpul ploios și trist ; dar sunt foarte încântată de faptul că începe o nouă ediție a concursului SuperBlog. Aflat deja la a 4-a ediție, pot spune că a devenit un adevărat eveniment în cercul bloggerilor. Pentru mine aceasta  va fi a 3-a participare, de la care aștept foarte multe, experiențe, prietenii, surprize și bineînțeles premii.

Prin acest post vreau să-i anunț pe contracandidații mei (și nu numai) de participarea mea la SuperBlog 2011. Baftă tuturor!

2 thoughts on “SuperBlog 2011

    • Mulțumesc, Claudia. Și eu mă bucur că nu ne-ați abandonat nici anul acesta și sper că totul va decurge cât mai aproape de perfecțiune! 😛

Leave a Reply

