Asus U Bamboo

Articol scris pentru proba 39 din SuperBlog 2010.

Astăzi este o zi foarte specială, are loc un eveniment extrem de important pentru întreaga societate. După câteva luni bune de la dictarea sentinței s-a fixat în sfârșit executarea pedepsei. Pentru cei care nu știu, în luna August a avut loc procesul lui Ray Nick, primul utilizator al unui laptop diferit de cele ale celorlalți muritori. Răzvrătirea lui a ajuns să fie pedepsită aspru, mult prea aspru pentru fapta pe care se presupune că a săvârșit-o. Lui Ray i-a fost dată pedeapsa capitală fără drept de a face recurs. Spre surprinderea tuturor, inculpatul nu a protestat și chiar nu avea intenția de a face apel. Resemnarea cu care a acceptat un astfel de verdict a intrigat toată opinia publică și a iscat un adevărat scandal la nivel mondial.

Ca ultimă dorință, Ray a cerut doar să țină o conferință de presă cu câteva ore înainte de a fi executat. Inițial, cererea îi fusese respinsă, dar după intervenția reprezentanților G8, i s-au acordat 30 de minute în care să-și spună of-ul. Bineînțeles că televiziunile n-au ratat ocazia de a difuza această conferință în direct, plătind pentru respectiva jumătate de oră milioane bune de euro.

…………………………………………………………………………………………………

– Bună ziua! Vreau să le mulțumesc celor care au făcut ceva pentru ca eu să pot vorbi acum în fața dumneavoastră, chiar dacă nu au făcut-o de dragul meu, ci pentru a pica bine în ochii celorlalți sau pentru a obține profituri din drepturile de televizare. După cum bine știți, astăzi la ora 18 mă voi așeza comod pe scaunul electric pentru că am îndrăznit să încerc o alternativă la ceea ce marile companii ne servesc de câțiva ani buni fără a aduce vreo îmbunătățire. Înainte să vă răspund la întrebări, aș vrea să mă lăsați să transmit mesajul pentru care am cerut această conferință de presă. Pentru cei care încă nu au foarte clar în minte cum am ajuns în această situație, o să încerc să rezum în câteva fraze. În urmă cu aproape un an, am fost primul cumpărător al laptopului Asus U Bamboo, un laptop frumos, cu un design deosebit, unic, textura de bambus oferindu-i un plus de eleganţă şi rafinament. Foarte plăcut la atingere, atât la exterior cât şi la interior. Configuraţia echilibrată duce laptop-ul în zona laptop-urilor multimedia, dar şi puţin spre gaming. Se evidenţiază prin faptul că este un produs “ECO”, având mai puţin plastic în componenţa sa, dar şi consumând mai puţină energie pe o perioadă mai lungă de timp. ASUS a lansat primul model de laptop încastrat în bambus în toamna lui 2008, susţinând ideea că un portabil modern poate fi şi responsabil faţă de mediul înconjurător. Noul U Bamboo este “verde” din perspectiva fiecărei etape a vieţii produsului – de la concepţie, la producţie, la reciclare şi eliminarea de pe piaţă.

– Să înțelegem că pedeapsa pe care ați primit-o, este pentru că ați preferat eleganța?

– Și eleganța. Spun „și eleganța” pentru că într-adevăr eleganța este un aspect important, dar ceea ce m-a adus aici este lupta mea pentru un consum mai redus de energie, protejare a naturii și a atmosferei în care trăim și în care vor trăi copiii noștri. Mă rog… copiii voștri, pentru că eu n-o să am acest privilegiu. Pe lângă faptul că acest laptop este unul ce arată o mare grijă față de natură, mi-a mai plăcut  tastatura ergonomică, cu tastele bine delimitate, mari şi care au zgomot redus la tastare. U53JC este singurul model din seria U Bamboo echipat cu o tastatură numerică. Touchpadul este slab delimitat, aflându-se la acelaşi nivel cu restul carcasei şi fiind acoperit la rândul lui cu fibră de bambus.

– Sunteți dispus să faceți acest sacrificiu imens doar pentru un laptop?

– Am văzut cu toții că de-a lungul timpului a trebuit să existe cel puțin un sacrificiu pentru a atrage atenția asupra unei probleme iminente. Dacă nu eram eu de data aceasta, ar fi fost altcineva. Eu sunt împăcat cu situația. Mă bucur că am reușit să atrag atenția asupra ceea ce se întâmplă și lumea s-a autosesizat.

…………………………………………………………………………………………………..

Datorită acelei autosesizări de care vorbea în timpul conferinței domnul Ray, s-a obținut o anulare a sentinței și salvarea vieții acestui luptător pentru inovație și spirit ECO. Oare noi am fi însă în stare să facem gestul său, să ne riscăm viețile pentru promovarea unui dispozitiv inovator?

One thought on “Asus U Bamboo

  1. Pingback: Asus U Bamboo « Viața în culori | LAPTOP NOTEBOOK NETBOOK MINI LAPTOP

Leave a Reply

