ASUS de pus sub brăduț

Articol scris pentru proba 42 din SuperBlog 2010.

Odată cu acest concurs, se termină încă o lună din acest an, penultima. În mai puțin de două zile vom păși în ultima lună a anului 2010. Luna Decembrie, după părerea mea este cea mai contrastantă dintr-un an. De ce? Pe de o parte te umple de bucuria dăruirii și primirii de cadouri, iar pe de alta îți pune în spinare o groază de responsabilități și de planuri pe termen foarte scurt care pur și simplu de secătuiesc de toate puterile.

Eu, personal, ador ultima parte a lunii decembrie, chiar dacă îmi solicită și ultima picătură de energie. Îmi place să primesc cadouri, să văd și să simt că ceilalți se gândesc la mine măcar în acea perioadă, dar parcă simt o și mai mare satisfacție când ofer un cadou fie el cât de mic. Este adevărat că dacă bugetul ar fi nelimitat, cadourile nu ar fi chiar așa de mici cum sunt de obicei. Spre exemplu, celor mai importante persoane din viața mea, adică părinților le-aș dărui în acest an de Crăciun un netbook nou-nouț. Aș alege un Asus EeePC, pentru că diagonala de 10.1 inchi le-ar permite să-l ia cu ușurință după ei oriunde ar pleca și astfel nu ar pierde contactul cu mine (având în vedere că sunt la o distanță semnificativă față de ei). Camera web încorporată și microfonul de asemenea încorporat ar fi un cadou și pentru mine, pentru că le-aș putea folosi pentru apelurile video atunci când vorbesc cu ei online. Plus că, datorită conectivității wireless ar putea să folosească internetul fără a mai avea nevoie de fire în foarte multe locații chiar și publice. Tehnologia audio și iluminarea display-ului cu LED-uri le va fi de mare ajutor, astfel putându-mă auzi și vedea foarte clar și fără zgomote nedorite. Capacitatea mare de stocare a HDD-ului ar fi perfectă pentru a putea salva pozele pe care li le trimit eu de-aici pentru a vedea cum îmi petrec timpul și ce locuri minunate am ocazia să văd.

Mai pe scurt, Asus Eee PC 1015P-BLK032S Seashell Atom N450 ar fi un cadou perfect pentru ai mei părinți, pentru că ar face legătura cu mine mult mai ușoară prin cele enumerate mai sus, dar în același timp ar fi o sursă importantă de informare rapidă datorită procesorului Intel Atom N450 de 1.66 Ghz. Astfel n-ar mai fi nevoie să se pregătească să intre pe net cu aproximativ 15 minute înainte  (așa cum făceau de pe calculatorul vechi, care are o vârstă respectabilă și care se mișcă în reluare). Eu zic că s-ar bucura enorm și ar aprecia gestul meu. Așa m-aș bucura și eu de bucuria lor! Parcă mă și văd împachetându-l frumos într-o cutie colorată la care îi adaug o fundă mare roșie. Și fuguța cu el sub brăduț!

Leave a Reply

