My future laptop

Articol scris pentru proba 37 din SuperBlog 2010.

În ultimele 2 luni, adică pe parcursul concursului SuperBlog am avut ocazia să scriu despre diverse produse despre care nu știam mare lucru și despre care a trebuit să mă documentez serios pentru a putea închega un articol cât de cât coerent. Cred că jumătate din probe au fost legate bineînțeles de domeniul actual și cu cel mai mare progres, anume IT. Spre rușinea mea, trebuie să recunosc că unele laptopuri, plăci video și alte astfel de componente îmi erau total necunoscute, dar acum….  Eeeeeeeeei, acum s-a schimbat situația. Tocmai datorită faptului că am cam început să mă pricep, am ridicat și standardele preferințelor mele. Acum nu mai vreau un laptop doar pentru a scăpa de obligația de a sta pe scaun la birou în nopțile târziu când am de lucrat la diferite proiecte. Nu! Acum laptopul adecvat mie trebuie să treacă o serie de teste înainte de a fi declarat apt pentru a-mi intra în posesie.

În primul rând, noul meu laptop trebuie să arate ca nou, adică de la prima privire aruncată să sugereze inovație, stil, eleganță, performanță, comoditate și nu în ultimul rând, grijă pentru mediul înconjurător. Mi-ar plăcea să aibă o culoare deosebită, pentru că m-am plictisit de clasicele negru și gri (bine, acum nu vă gândiți la fucsia sau ceva de genul, un albastru, violet sau chiar roșu ar fi suficient). De ce atâta culoare? Păi uite, de exemplu în momentul de față dacă aș avea ceva colorat în față, poate că aș avea mai multă inspirație și aș scrie un articol mult mai interesant și atractiv decât o simplă confesiune despre preferințele mele în materie de calculatoare portabile.

Trecând de aspect, laptopul pentru mine ar trebui să aibă ceva „colorat” și sub clapetă, adică să știe și să facă ceva. Un procesor cât mai puternic, o placă de bază și o memorie RAM pe măsură cred că l-ar face se se miște incredibil de repede și nu ar mai trebui să stau cu grija că-l blochez dacă deschid mai mult de 4 aplicații. Placa video ar trebui să fie și ea cât mai nouă, pentru a putea face față noilor provocări video la care este foarte posibil să o supun.

Conectivitatea wireless nici nu mă gândesc că ar putea lipsi. Am devenit practic dependentă de internet, iar cel fără fir este accesibil în tot mai multe locații publice. Dacă mai are și o cameră web încorporată și un cititor de carduri deja începe să capete șanse serioase de a-mi deveni prieten pentru ceva vreme (până apare altceva mai „deștept” ) pentru că folosesc destul de mult apelurile video și-mi descarc fotografiile din camera foto.

Acestea fiind spuse, eu cred că dacă ținem cont de fiecare caracteristică în parte și de toate la un loc, mi s-ar potrivi un laptop Dell. S-ar putea să mă înșel (deși de foarte puține ori mi se întâmplă asta), așa că sunt deschisă la alte idei.

3 thoughts on “My future laptop

  1. Pingback: My future laptop « Viața în culori | LAPTOP NOTEBOOK NETBOOK MINI LAPTOP

Leave a Reply

