Petiție pentru FK

Nu știu dacă am precizat vreodată, dar timp de un an și jumătate am ascultat cu mare plăcere emisiunea French Kiss de la Kiss Fm. Am fost foarte dezamăgită să aflu în această toamnă că aceasta nu va avea continuitate. Astăzi, cutreierând Facebook-ul, am descoperit o petiție online pentru reintroducerea în grila de programe KissFm a FK-ului.

Așa că… cine este în asentimentul meu sau pur și simplu vrea să-mi facă o favoare sau un cadou anticipat pentru sărbători… să semneze petiția la linkul de mai jos.

http://www.petitieonline.ro/petitie-p43147046.html

Leave a Reply

