Sună bine!

Articol scris pentru proba 37 din SuperBlog 2010.

Bun.. valiza este gata, mai trebuie să pun paltonul și o închid, apoi cred că pot să o sun pe Larisa să o anunț că plec de-acasă. Ne vom întâlni la gară în jumătate de oră pentru a pleca spre Sinaia pentru conferința de marketing, după care vom ajunge la Brașov pentru o vizită scurtă. E programul perfect, care îmbină utilul cu plăcutul.

– Bună, ești gata? Uite eu plec de-acasă, ne vedem în 30 maxim 40 de minute la gară, ok?

– Perfect, eu sunt deja pe drum.

– Sigur nu ești la doar câteva străzi de gară?

– Nici chiar, dar nu mai am mult. Știi că întotdeauna plec mai devreme.

– Da… știu. Să te pui în fața trenului dacă vrea să plece înainte să ajung eu! Te pup!

……………………………………………………………………………………………….

– Pfff.. în sfârșit! Dacă mai întârziai puțin, chiar că trebuia să mă pun în fața trenului. 50 de minute??? Parcă ziceai maxim 40.

– Da, știu, îmi cer scuze. Dar am plecat în supergrabă.

– Păi și dacă ai plecat în grabă, ar fi trebuit să ajungi la timp măcar, dacă nu mai devreme.

– Daaaaa.. am plecat în grabă și am uitat să-mi iau notebook-ul. Deci a trebuit să mă întorc după el.

– Nu pot să cred că te-ai întors din drum pentru notebook. Ce, nu aveam eu laptopul la mine? Știi că nu e bine să te întorci din drum, mai ales când pleci într-o călătorie mai lungă.

– Da, știu superstiția, dar crede-mă că era mai mare pierdere dacă plecam fără el.

– De ce? E doar un notebook.

– Ha ha! Cum poți să spui așa ceva? Înseamnă că tu habar n-ai despre cine vorbești.

– Nu, chiar n-am avut ocazia să fac cunoștință cu noua ta achiziție, așa că ai timp până la Sinaia să mi-l prezinți. Hai! Play!

– S-ar putea să ai surprize.

– Adică?

– Adică să nu-mi ajungă timpul până la Sinaia pentru câte am de spus. Deci.. în primul rând trebuie să ți-l arăt și să-l atingi. De la prima atingere a lui Asus EeePC Karim Rashid vei descoperi o suprafaţă unică, glossy, ce rivalizează cu orice accesorii vestimentare. Şi spre deosebire de alte produse, suprafaţa îmbracă tot netbook-ul, nu numai ecranul LCD. Modul în care suprafaţa reflectă lumina, jocul umbrelor între şanţuri şi vârfurile planurilor, atrag privirile curioase atunci când îl deschizi.

– Deci tu te-ai întors pentru un notebook doar pentru că arată trăsnet?

– Hai măăăă… știi că pentru mine pentru a fi cu adevărat util, un gadget nu trebuie doar să arate demențial. Pe lângă asta trebuie să fie nici atât de mare încât să te incomodeze la transport, nici atât de greu încât să îl simţi ca pe o povară. Suficient de mic pentru a încape într-o poşetă şi cântărind puţin peste 1 kg, iar micul EeePC 1008P este de-a dreptul perfect. Iar conectivitatea şi autonomia sunt de ultimă oră. Mă pot conecta la internet wireless, fără a avea nevoie de vreun fir.  Camera web încorporată este numai bună pentru apelurile video, iar tastatura este foarte comodă, lucru foarte important pentru mine. Grijile legate de spațiul de stocare au dispărut complet, cei 250 de GB fiind perfecți pentru a stoca documentele importante și a descărca fotografiile din călătoriile în care îl port după mine. Și pe lângă asta, are Windows 7 preinstalat.

– Partea cu HDD-ul și sistemul de operare îmi sună bine și mie.

– Aaa.. și uitam o chestie foarte interesantă și originală, displayul este protejat de un filtru de sticlă, iar faptul că  este iluminat cu LED-uri îi dă acestuia o autonomie mai ridicată. Și mie personal îmi mai place că diagonala de 25 de cm îmi permite să vizualizez un document A4 fără să dau scroll.

– Aia da mă! Sună bine.

– Adică eu îți spun aici super calități și tu tot ce ai de spus este „sună bine”??? Ești fenomenală. Lasă că văd eu după călătoria asta petrecută cu al meu notebook dacă o să te mai rezumi la cuvintele astea două.

– Mă… sincer, ce spui tu, sună mai mult decât bine, dar…. știi că eu fac alergie la culoarea asta, detest rozul!

– Aaa.. corect, uitasem. Nicio problemă, există și varianta pe maro auriu, mult mai „serioasă”, care cred că ți-ar veni chiar foarte bine.

– Eee.. acum sună perfect!

– Așa mă, asta-mi place să aud de la tine

One thought on “Sună bine!

  1. Pingback: Sună bine! « Viața în culori | LAPTOP NOTEBOOK NETBOOK MINI LAPTOP

Leave a Reply

