All kind of photos

Articol scris pentru proba 35 din SuperBlog 2010.

Tu, ca persoană, astăzi ești aici, mâine poți fi în cu totul alt colț al lumii lăsând în urmă priveliștea, dar mai ales ceea ce ai trăit acolo. Dar oare ești dispus să lași așa să treacă timpul și să se aștearnă praful pe amintirile la care ții atât de mult? Ca și mine, cred că nu. Importanța pe care au căpătat-o amintirile în viața noastră este pe zi ce trece mai mare.

De aceea trebuie să avem mare grijă de lucrurile pe care le „arhivăm” de-a lungul timpului, pentru ca în momentele în care tânjim după acele clipe să avem în ce să ne refugiem. În aceste circumstanțe fotografiile pe care le facem sunt adevărate bijuterii în fața noastră mâine sau în fața celor ce vor veni în familia noastră. Ce putem face în această situație? Păi, soluția pe care am găsit-o eu momentan (cea mai la îndemână și rentabilă) este cea oferită de hypermarketul real,- .  Pe lângă faptul că pot imprima fotografiile digitale descărcate de pe camera foto, mă pot juca în orice mod vreau cu aspectul și așezarea acestora. Ei îmi oferă posibilitatea să creez o carte mai mică sau mai mare cu fotografiile preferate, pe care să o așez frumos în bibliotecă  și pe care să o răsfoiesc fără grija că degradez vreo fotografie sau risc să pierd vreuna. Partea interesantă este că pot aranja pozele și aspectul cărții după bunul plac cu ajutorul unui soft pe care real,-  îl pune pe site, la dispoziția oricărui utilizator. Prin intermediul acestuia pot comanda produsul pe care l-am conceput și-l pot ridica de la oricare din magazinele din listă. La pozele imprimate individual îmi place că se poate preciza pe verso numele și data acestora, ceea ce mi se pare foarte folositor în cazul unei amnezii temporare.

Exceptând pozele și albumele sub formă de carte, real,-  ne pune la dispoziție o serie de alte produse, cum ar fi:  postere (adică posibilitatea de a imprima o fotografie personală sub formă de poster), obiecte cadou cu o fotografie imprimată (cană, bavețică, breloc, glob cu inimioare, glob cu zăpadă,etc.). Eu trebuie să recunosc că sunt fascinată de posibilitatea de a-mi transforma fotografiile în puzzle-uri sau să le văd introduse într-un glob cu zăpadă.

Dacă ar fi să numesc un produs sau un serviciu pe care mi-aș dori să-l găsesc și pe care deocamdată real,-    prin serviciul foto nu mi-l oferă deocamdată… nu știu dacă aș fi capabilă să dau un răspuns instantaneu. Cred că mi-ar plăcea un autocolant pentru laptop, cu ajutorul căruia l-aș putea recunoaște imediat dintr-un milion!

Leave a Reply

