Încântată…

Articol scris pentru proba 32 din SuperBlog 2010.

Se spune că pima impresie este cea care va defini pe viitor relația dintre 2 persoane. După părerea mea, același lucru se întâmplă și în relația dintre un om și un telefon, notebook, monitor, etc. Bineînțeles cu diferența că în cazul de față sentimentele de simpatie sau antipatie vin doar din partea omului. Mie cel puțin așa mi se întâmplă, dacă-mi place un aparat la prima vedere, o să-mi placă până la sfârșit. E simplu!

Probabil vă întrebați de ce am început să bat câmpii pe tema aceasta. Păi… de câteva zile am făcut cunoștință cu un dispozitiv genial, care nu numai că mi-a plăcut imediat ce l-am văzut și am început să mi-l doresc, dar mi-a generat tot felul de idei. Am văzut noile monitoare LED Asus MS și ML ale seriei Designo. Aceste monitoare ultra-subțiri și prietenoase cu mediul înconjurător au o grosime de numai 16,5mm și diagonale cuprinse între 20 și 23,6 inci, oferind performanțe fără compromis și o grafică de invidiat. Modelele de vârf din noua serie au o rată de contrast de 10.000.000:1 pentru redarea unor imagini vii și cât mai apropiate de realitate. Păstrând conceptul binar de la cele LCD, ce încorporează numerele 1 și 0 într-un design ultra-subțire, aceste monitoare LED vin cu o ramă strălucitoare de culoarea safirului albastru. De asemenea mai păstrează tehnologia originală Ergo-Fit cu suport inelar care permite utilizatorilor să ajusteze unghiul de vizualizare folosind doar un deget. Aspectul ergonomic al seriei Designo MS plasează ecranul la nivelul privirii, pentru o operare confortabilă şi productivă în situaţia utilizării ca monitor secundar, alături de un notebook. Aceste monitoare LED nu au mercur în componență și consumă cu până la 45% mai puțină energie, generând anual cu 23,6kg mai puține emisii de CO2.

Acum că v-am lămurit despre ce aparat este vorba și ce știe să facă, mă gândesc că ar trebui să fiu mai explicită și cu privire la ce sentimente mi-a trezit. În primul rând, design-ul mi-a bucurat simțul vizual din prima fracțiune de secundă. Rama strălucitoare de culoarea safirului m-a făcut să mă gândesc involuntar la sclipirea mării sub razele soarelui într-o zi toridă de vară. Cred că dacă o să mi-l achiziționez, o să am întotdeauna în cameră un aer de vacanță și culoare și mai mult ca sigur o să ajung să-mi zugrăvesc și pereții în nuanța respectivă. Faptul că îmi va ușura factura la energie electrică aproape cu 50% iarăși mă încântă și-mi aduce sclipiri în ochi imaginându-mi câte aș putea să-mi cumpăr cu banii rămași. Conceptul de „verde” nu-mi este cunoscut, tocmai de aceea lipsa de mercur și generarea de mai puține emisii de CO2 mi se par o adevărată binecuvântare atât pentru mine cât mai ales pentru natură. Celelalte avantaje vin chiar ca un bonus, seria Designo fiind în primul rând un izvor de culoare și claritate în lumea virtuală, care pe mine m-a făcut  să-mi doresc o schimbare de atitudine și bucuria vieții într-un spațiu confortabil și modern.

De atâta bucurie și încântare mă gândesc chiar să… îmi schimb și tunsoarea, poate și culoarea părului, nu vreau să arăt prăfuită! Vreau să-mi trăiesc viața la „rezoluție” maximă, Full HD!

Leave a Reply

