Alaska la tine acasă

Articol scris pentru proba 28 din SuperBlog 2010.

Într-o discuție relaxantă la o cafea cu o bună prietenă, încercam să-i explic cât de frumos și simplu posibil că nu mai rezist, nu mai pot cu încălzirea asta din ce în ce mai pronunțată.

– Măi, deci îți spun sincer, mor de dorul unei zăpezi, nu mai pot să suport temperaturile astea. Pe bune! Eu vreau Alaska, o casă superdotată!

– Aaaa.. păi de ce nu spui așa? Trebuia să spui de la început.

– Poftim?

– Și eu vreau tot Alaska.

– Serios? Atunci haide, ce mai așteptăm?

– Eu chiar nu mai am de gând să aștept, chiar zilele acestea vreau să mă duc să-mi cumpăr, mai ales că am văzut niște prețuri super accesibile.

– Ia uite, habar n-aveam că te-ai și interesat deja. Zi-mi și mie ce  prețuri ai văzut, ce oferte, chestii d-astea.

– Wow, am văzut multe chestii interesante. Mi-a atras atenția un filtru de cafea cu temporizator, numai bun pentru cafeluța noastră obișnuită. Știi că eu sunt leșinată după cafea, iar când am văzut recipientul de 1.25L am zis că așa ceva nu se poate, iar dacă se poate, trebuie să-l am neapărat, mai ales că temporizatorul poate fi programat până la 24 de ore astfel încât să-l setez de seara pentru ca dimineața când mă trezesc să am deja cafeaua fierbinte, fără să mai pierd eu timpul.

– Dar..

– Și era doar 59,99 lei. Și-am mai văzut la 49,99 lei, un prăjitor de pâine pe care puteai să-l folosești nu numai pentru obișnuitul toast ci are și un încălzitor de chifle detașabil, așa că pot să-mi pregătesc micul dejun mult mai ușor. Pe lângă astea, m-a atras un uscător de păr super profesionist cu ionizare și  o aerotermă la numai 39,99 care presimt eu că o să fie numai bună peste doar câteva săptămâni când se anunță niște temperaturi îngrozitor de scăzute.

– OK, oprește-te o secundă, că ai vorbit ca o moară stricată și nu prea am înțeles mare lucru. Despre ce tot vorbești acolo?

– Despre Alaska.

– Ești sigură?

– Da, Alaska,un brand propriu  al hypermarketului real,-  care se caracterizează prin calitate și fiabilitate la un preț avantajos.

– Aaa… un brand al hypermarketului real,-   deci. Eu vorbeam despre cu totul altceva. Dar sună foarte interesant ce am reușit să prind din înșiruirea ta de produse. Zi-mi și mie care-i faza?

–  Păi, faza e cam așa… în urmă cu o lună a apărut în oferta magazinelor real,- , gama de aparate electrocasnice mici Alaska ce cuprinde în prezent peste 60 articole, de la filtre de cafea și până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% față de produsele de referință. Toate aparatele ALASKA, pe lângă pretul accesibil, sunt proiectate astfel încât să îndeplinească standardele de funcționalitate, să fie în pas cu tendințele inovative de pe piață, având un design plăcut și culori atrăgătoare.

– Hmm.. sună rentabil. Mie mi-ar trebui o placă de întins părul și un aspirator nou, pentru că cel vechi cam dă rateuri de la o vreme.

– Măi, uite că de-astea nu am văzut în ofertă. Chiar că ar fi bine dacă le-ar include, și mie mi-ar trebui o placă pentru păr pentru că cea veche mi-l electrizează mult prea tare. Mergem mâine la real,-  și întrebăm, bine?

– Perfect! Mâine mergem la real,- !

Leave a Reply

