Cea mai dragă (ne)ființă din viața mea

Articol scris pentru proba 24 din SuperBlog 2010.

În cele ce urmează, trebuie să compun o ținută perfectă pentru cea mai dragă doamnă sau domnișoară din viața mea. Formularea luată mot-a-mot din cerința probei, mă duce inevitabil cu gândul la o soție sau iubită. Din păcate nu sunt în situația respectivă, având o orientare sexuală pronunțat hetero, deci ar fi necesar să-mi folosesc ca muză o prietenă sau mama.

Având în vedere că nu vreau să chinui imaginea niciuneia dintre ele, pentru că țin la fiecare dintre ele și s-ar putea să nu fie tocmai încântate de gusturile mele în materie de haine, am să mă gândesc că cea mai dragă (ne)ființă din viața mea este chiar domnișoara Tara. O domnișoară înaltă, subțire, trasă prin inel, pe care dacă îndrăznești să pui mâna riști să te tai în oasele ascuțite ce înghioldesc pielea plină de vergeturi. Ținând seama de defectele fizice deja prezentate, răsfoiesc momentan magazinul online Tara Fashion, în căutarea ținutei perfecte. Nu mă pricep la haine, sunt una din excepțiile de la regula „femeile sunt înebunite după haine” și probabil de aceea deși îmi dau tot interesul când vine vorba de o astfel de probă, mai de fiecare dată primesc niște punctaje cel mult mediocre. Nu sunt adepta modei, aș numi-o mai degrabă „spirit de turmă” sau de „fotocopiere”. Sunt de părere că fiecare trebuie să se îmbrace cu ceva confortabil, adaptat locului spre care se îndreaptă, dar mai ales, adaptat formelor sale. Eu ca persoană, de ce să mă îmbrac cu ceva supermulat dacă grăsimea din dotare țipă să iasă din bluza care poate nu avea nicio vină și care probabil pe o altă persoană ar fi arătat demențial? Și viceversa.

Acum gândindu-mă strict la domnișoara Tara, cea prezentată mai sus, cred că ar trebui să încep să prezint ținuta prin a spune locul și timpul. Este vorba despre o ținută pentru o ieșire la o cafea, cu fetele, într-o zi de toamnă. Având în vedere că este o ieșire scurtă, cred ca n-ar fi tocmai incomod să poarte pantofi cu toc sau platformă, de aceea am ales Pantofi platforma panza Tara model 10314. Inițial mă gândisem la un maieuț și o fustă, dar cum Tara este foarte slabă, ce-am văzut prin magazin mi s-a părut că ar fi dezavantajat-o. De aceea am ales o rochie destul de lărguță, vaporoasă, care i-ar acoperi formele ascuțite într-o mare proporție. Pentru că deja am precizat că este toamnă, ar trebui să-i acopăr umerii și mâinile cu ceva, așa că aleg un paltonaș într-o culoare care mie personal îmi place. Paltonul are guler înalt, deci nu adaug ținutei nimic la gât. Terminând cu hainele, trec la accesorii. Tara este o tipă veselă și nonconformistă, așa că i-am ales o geantă ca ea, foarte veselă și haioasă cu Mickey Mouse.

Ținuta ar fi cea din fotografie, plus paltonul din dreapta pe care nu știu de ce cabina de probă se încăpățânează să mi-l respingă. Aaa.. iar dacă vreți să mă întrebați de ce ține pantofii în mână, iar nu știu ce să răspund. O fi o nouă modă, de mi-i plasează automat acolo? Don’t  know..

Mie-mi place și cred că i se potrivește de minune cu aspectul Tarei și locul către care se îndreaptă. Voi ce ziceți? Nu-i așa că sună bine?

Later update: pentru cei interesați și cărora le este lene să caute totalul acestei ținute, vă spun eu, costă  706,64 lei. Dacă e mult sau puțin, judecați voi.

3 thoughts on “Cea mai dragă (ne)ființă din viața mea

  1. Pingback: SuperBlog 2010: etapa nr 24

Leave a Reply

