Un Moș mai mic

Articol scris pentru proba 23 din SuperBlog 2010.

Cu fiecare zi ce trece, încep să am sentimentul acela ciudat. Apropierea lunii decembrie îmi dă în fiecare un fior special. Este vorba de un fior cald, un tremurat plăcut și o bucurie sinceră, din suflet. Pot spune cu mâna pe inimă că iubesc iarna și ador sărbătorile acesteia. Deși în lumea aceasta nebună în care trăiesc zi de zi s-ar putea întâmpla ca acea emoție să-și piardă din intensitate, eu încerc să o mențin la fel de vie cum era în copilărie. Când eram mică, practic nu exista bucurie mai mare decât cea pe care o simțeam în perioada Crăciunului. De ce? Nu știu foarte clar, singura explicație pe care am putut-o găsi este că mereu copiii știu să se bucure la maxim de micile lucruri din fiecare zi.

Anul acesta se pare că sărbătoarea Crăciunului va fi mai specială ca oricând. Tocmai am primit o scrisoare prin care sunt informată că voi fi unul din ajutoarele lui Moș Crăciun pentru alegerea cadourilor perfecte. Deja sunt în Laponia de câteva zile, unde nu mă pot dezlipi de fereastra prin care privesc fulgii de zăpadă ce se aștern ca o făină cernută cu grijă.  Deocamdată nu am început munca, doar am umblat împreună cu RedNose prin tot atelierul pentru a vedea cum decurg lucrurile, am făcut cunoștință cu celelalte ajutoare și bineînțeles că mi-au fost prezentați și renii. Puțin dezamăgită pentru că încă nu l-am cunoscut pe “șeful cel mare”, dar este destul timp. Am descoperit un lucru foarte interesant de când sunt aici, anume că Moșul face cumpărături și de la magazine din țara noastră. Cine ar fi crezut? Cu toții ne-am fi gândit că își face aprovizionarea de la magazine renumite în lume, de firmă și cu orice altă inscripție decât „MADE  IN  ROMANIA”. Eeeeei, uite că ne-am înșelat. Spre exemplul, Moșul cumpără de la Borealy, cadouri originale și de calitate.

Buuun, acum să vă explic de ce sunt aici. Pentru că am fost fată cuminte tot anul, mi-am făcut temele, n-am cheltuit prea mult pe timp de criză și alte chestii de genul acesta, Moșul mi-a dat șansa să aleg cadouri de Crăciun pentru cei dragi. Am văzut o mulțime de lucruri interesante pe-aici, încât le-aș pune pe toate pe listă, dar cum nu e frumos să iei toată mâna când ți se întinde un deget, o să mă limitez la cate un cadou frumos pentru câteva persoane importante.

În primul și în primul rând, pentru cei ce mi-au făcut copilăria frumoasă și m-au răsfățat de sărbători și nu numai, pentru părinții mei m-am gândit la niște cadouri mai scumpe, după cum urmează : pentru tata, un Bar Mobil Luxury – Moet & Chandon Bar Boy , pe care să-l aibe la îndemână la orice ocazie specială, indiferent unde s-ar afla; pentru mama, un Coș Bussiness Lady de al cărui set de cești ar fi foarte încântată.

Pentru bunicuța mea ce mi-a preparat ani de-a rândul cozonac oricând aveam poftă, m-am gândit că ar fi ideal ceva BIO, adică un Coș Crăciun Bio Lux . Cred că o să-i placă foarte mult, mai ales Crăciunița și felicitarea pe care le va găsi înghesuite printre multele produse sănătoase.

Pentru „divele” mele, se știu ele prea bine, 2 de A și un L, m-am gândit să le iau ceva asemănător, ceva care să fie ca un simbol al prieteniei dintre noi.  Încă nu m-am hotărât dacă un set Silvery Lady’s Party (mai ales că inițiala de pe poșetă se potrivește cu denumirea pe care o folosim) sau un set de parfum și pandantiv Feerie Sea Blue. Mă mai gândesc, până o să-i predau Moșului lista finală.

Iar pentru un bun prieten, ceva foarte special, setul Black Man. De ce? Pentru că se potrivește de minune propriei descrieri (dark) și pentru că sunt convinsă că i-ar fi pe plac atât ceasul și cutia pentru depozitare, cât și sticla de Whisky Johnie Walker BLACK LABEL – CENTENARY EDITION.

Deocamdată cam aceasta ar fi lista. Să vedem ce idei îmi mai vin mâine, deși… acum că s-a oprit ninsoarea și a înseninat, sunt prea fermecată de cerul perfect de iarnă ce se zărește prin geamul împânzit de flori de gheață.

2 thoughts on “Un Moș mai mic

Leave a Reply

