Mai mic decât mic

Articol scris pentru proba 20 din SuperBlog 2010.

Seara aceasta se anunță a fi importantă, m-a sunat mai devreme prietenul, spunându-mi să mă îmbrac cât pot de repede pentru că vine să mă ia la o cină. Ce-o fi cu el? Îl cunosc prea bine ca să nu-mi dau seama că se întâmplă ceva ciudat cu el. Ideea este că mă conformez. Deja m-am îmbrăcat, m-am machiat discret, mi-am dat și cu parfum… oare am uitat ceva? Aaa…da, cerceii, brățara, inelul preferat și poșeta. Cam asta ar este! Acum aștept. Urăsc așteptarea asta, mai ales când nu știu ce aștept de fapt. Știu că e ceva necurat la mijloc, că nu era tonul lui obișnuit și mai ales că nu m-ar scoate în veci la o cină la un restaurant de fițe, o ieșire la o bere fiind de ajuns. Încerc totuși să evit să-mi fac gânduri, pentru că nu-și au rostul. Există clar doar 2 variante, fie face marele gest și mă cere de soție, fie… se întâmplă ca în Blonda de la drept și mă părăsește într-un mod extraelegant. Pffffff… nu, gata, nu mă mai gândesc!

<<Riiiiiiiiiing>>

– Bună! Ce faci? Ești gata?

– Bună! Acum îmi iau pantofii și mergem.

………………………………………………………………….

– De ce tremuri așa? Îți este frig?

– Eeehh.. puțin.

– Ție? Tocmai ție, cea care adoră frigul? Mă miră.

– Lasă frigul.. mai bine zi-mi de ce mergem la Bliss.

– Să cinăm, să fim împreună, să vorbim… chestii normale, nu crezi?

– Normale, da, dar nu pentru noi. Știi prea bine că nu ieșim la restaurante de fițe, că nici tu și nici eu nu ne dăm în vânt după așa ceva.

– Și de ce ai acceptat invitația?

– Cred că… de curiozitate.

– Atunci stăpânește-ți curiozitatea până ajungem și mai vorbim.

– Ok…

………………………………………………………………………

– Cum ți s-a părut mâncarea?

– Hmmm.. bună, dar mai ales deosebită.

– Deci nu regreți că ai acceptat, nu?

– Nu, nu regret. Dar acum cred că ar fi timpul să plecăm.

– Stai să vină desertul.

– Dar n-am comandat niciun desert. Sau încep să am serioase goluri de memorie?

– Păi… cam da, începi să stai prost cu memoria. Happy aniversary baby!

– ???

– Invitația, cina, mâncarea specială, tortul acesta…   Toate sunt pentru că astăzi este aniversarea noastră…dar văd că ai uitat.

– Ouch, 3 ani… așa-i?

– Măcar numărul îl știi, tot e ceva!

– O Doamne, cât de zuză sunt! Happy aniversary baby! Și iartă-mă că am uitat.

– Ehh.. asta să fie problema.

– Și-acum ce? Trebuie să suflu în lumânările astea?

– Da, dar ai grijă să……. nu dai jos cadoul.

– Poftim?

– Prea târziu. Ziceam să nu sufli prea tare ca să nu dai cadoul jos de pe tort.

– Cadoul? Pe tort? Nu-mi spune că mi-ai luat un…

– Ba da.

– …inel???

– Ăăăăăă… inel? Nu?

– Ptiu.. slavă Domnului! Sunt prea tânără să mă văd cu lesa pe deget.

– E bine de știut.

– Și totuși, care era cadoul?

– Uite, ăsta.

– Ăsta fiind…ce?

EW-7811Un este un nano adaptor USB wireless ce suportă arii mari de acoperire și viteze ridicate. În ciuda dimensiunilor sale, acest adaptor minuscul suportă rate de transfer de date de până la 150Mbps atunci când este conectat la un device wireless 802.11n, fiind de 3 ori mai rapid decat o conexiune obișnuită 11g. Nu trebuie decât să îl conectezi la portul USB al computerului și vei avea acces în rețele wireless cu viteze incredibile. Cu siguranță cea mai trendy îmbunătățire pentru rețeaua wireless.

– Wow! Chiar ești pus pe fapte mari! Nu pot să cred că ai învățat descrierea cu date tehnice pe de rost. Dar mai ales nu pot să cred că te-ai gândit la asta!

– Așa o să scapi de crizele pe care le aveai din cauza adaptorului ăla imens.

– Zi mai bine că vrei să te scapi pe tine de crize. Trebuie să recunosc totuși că e un cadou incredibil și o să-mi fie de mare folos.

– Și sper ca grija să nu-l uiți conectat să-ți mai amelioreze problemele de memorie.

– Mda, ai dreptate, la cât e de minuscul, sigur îl uit conectat sau îl pierd printre monezile din portofel.

– Am eu o presimțire că o să vă înțelegeți perfect.

– Așa ca noi, nu?

Leave a Reply

