Ieftin pentru toți

Articol scris pentru proba 17 din SuperBlog 2010.

380, 390, 400… 440, asta-i tot! Nici nu mai înțeleg de ce mai țin frigiderul în priză, pentru că în ritmul acesta o să ajungă să bată cu eleganță vântul printre rafturile pe care acum ceva vreme se înghesuiau produsele ca într-un bagaj cu limită de greutate la aeroport.

……………………………………………………………….

– Florica!? Vecină, ești acasă?

– Da Viorica, intră! Ai pățit ceva?

– Vecină, poți să mă ajuți și pe mine?  Îmi trebuie o cană de făină… eu am luat astăzi banii și n-am avut timp să-mi fac socotelile să văd ce-mi pot permite luna asta.

– Da, îți dau. Dar.. cum așa? Nu-ți ajung banii?

– Cum să-mi ajungă? Cu tăierea asta de salarii am ajuns să iau o mizerie.. Nu știu cum o să mă descurc, frigiderul și dulapurile sunt aproape goale, abia mai am de un sandwich să-i fac lu’ ăla mic dimineață, iar prețurile din supermarketuri sunt ceva de groază.

– Eeeei.. da, ai dreptate. Uite d-aia era necersar un program ca al celor de la real,-  hypermarket.

– Ce program?

– Nu știi? Păi d-aia stai prost cu proviziile. real,- Hypermarket Romania taie prețurile, pentru a contracara scăderea puterii de cumpărare a românilor înlesnind accesul oamenilor afectați de măsurile de austeritate impuse de criză la cât mai multe produse alimentare și nealimentare.

Da? Nu știam nimic.

– 150-200 de produse cum ar fi zahăr, ulei, orez, paste făinoase, mălai, legume și fructe, carne de pui, carne tocată, mezeluri, lactate si brânzeturi, ba chiar produse de îngrijire și curățenie și alte produse nealimentare, în principal cele care acoperă nevoile de bază pentru care, prin eforturi considerabile, s-au găsit soluții care să  permită o scădere a prețurilor cu până la 20%. Programul de scădere a prețurilor va număra la sfarșitul lunii curente peste 300 de produse cu prețuri foarte mici și va fi continuat în lunile următoare astfel încât tot mai multe articole, fie că este vorba de produse alimentare sau nealimentare, să fie incluse în acest program.

– Mi se pare o inițiativă de apreciat! În sfârșit se gândește cineva și la noi și la nevoile noastre. Îți dai seama că aceste persoane care au rămas cu niște salarii mici în urma crizei, printre care mă număr și eu, nu duc dorul produselor de lux, aceste produse de zi cu zi sunt cele de care avem nevoie.

– Sigur, de-aia m-am și gândit să te informez. Mi se pare un program eficient, prin care se stimulează consumul și în același timp îi ajută pe oamenii loviți de criză.

– Da, mâine dimineață o să trec pe la real,- Hypermarket să văd și eu despre ce este vorba. Mulțumesc, ești o drăguță, dar… acum îmi dai cana aia de făină?

Leave a Reply

