X6 cu tot atâtea nuclee

Articol scris pentru proba 16 din SuperBlog 2010.

Poate că o să-mi atrag antipatii prin ceea ce voi spune, dar asta este ce cred și nu văd de ce aș pretinde altceva. În ziua de astăzi s-a ajuns în asemenea situație încât un produs, indiferent de calitate, utilitate, rezistență, etc. să devină unul dintre cele mai promovate, de imaginea căruia te lovești oriunde te-ai duce. Mi se pare cel puțin incorect. După părerea mea, după o campanie de promovare inițială, un produs ar trebui să se promoveze singur prin ceea ce oferă clientului. Se pare însă că este greu de înțeles pentru alții.

Un exemplu relevant, mi se pare  procesorul AMD Phenom II X6. Având în vedere faptul că este cel mai accesibil procesor cu 6 nuclee, cu siguranță că după promovarea de lansare, nu va avea probleme în a se situa în topul preferințelor consumatorilor. Și pentru că tot am ajuns să vorbesc de promovare, cum aș face-o? Păi, în primul rând online, prin mijloacele ce sunt la modă acum, Facebook, Youtube, Twitter, fără de care parcă nu se mai poate respira. De asemenea, prin publicitate pe site-urile de profil. În afara internetului, adică în lumea palpabilă, publicitate în revistele de IT și afișe. Unde aș posta afișele? Bineînțeles că în magazinele de electronice, dar… m-aș gândi și la alte locații strategice. Dat fiind că tinerii sunt foarte interesați să aibă ce este mai nou și mai bun pe piață, mă gândesc că un afiș prin câte o universitate n-ar strica, ba dimpotrivă! Rămânând pe segmentul de tineret, îmi vine în minte faptul că aceștia, se hrănesc și ei ca oamenii… Și unde se hrănesc? În fast-food-uri desigur. Eu zic că le-ar pica chiar bine să citească și să vadă procesorul cu 6 nuclee AMD Phenom II X6 în timp ce așteaptă la rând pentru a-și lua doza de colesterol și E-uri, așa că aș furniza niște pliante prin cel puțin un lanț de restaurante fast-food.

Pentru început, eu zic că ar fi suficient, rămânând să vedem reacția publicului la campanie AMD!

Leave a Reply

